Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå slått ifra meg E61 525d for tiden, grunnet et lite inspirerende besøk på Stenshagen i Lillestrøm.

Snuser litt på 3-serie, og funnet ut at bensinmotor er egentlig ganske tøft. Ser på denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23192206

Litt forstyrret av interiørfargen, men det kan nå gå seg til. Noen som om det er merkbart smalere bagasjerom i denne kontra en E34 touring? Eller helt eksakt, vil en sånn http://www.barnevognguiden.no/brio/brio-happy-duo.html få plass der?

Skrevet

Så ut som en skikkelig pen bil utvendig. Men interiøret falt ikke i smak hos meg, men det er jo bare en smaksak :) Er helt enig i at bensinmotor er tøft. Får ihvertfall fram den fine lyden som en BMW skal ha da :)

Skrevet

spesielt interiør ihvertfall. spørs hvor lettsolgt det er videre. men er jo ikke værste å bytte seter heller da. kan jo hende det er penere i virkeligheten..

for min del synes jeg e60/61 er likere men det er nå meg. 525i eller d touring kanskje? litt tøffere med bensin synes jeg og, mye mindre som går galt med de og virker det som.

Skrevet

Jo, vil og egentlig ha 5-serie men jeg tåler ikke E39 og E61 er litt for dyr enda. Kunne godt tenkt meg diesel og men er så barnslig at jeg vil ha seks sylindre :)

Skrevet

Så ut som en grei bil dette her, og prisen var jo veldig grei synes jeg. Intr er bare å bytte om det så er.

Men plassen i 5 serien og 3 serien (e39/e46) er det jo stor forskjell i. Jeg har hatt begge bilene, og vil si at det er mer komfortabelt i e39 stv. Og ikke minst en knall vinterbil. Jeg stod ikke i noen bakker, mens med e46 så måtte jeg dyttes ved flere tilfeller. For min del var det irriterende.

Kjedelig å kjøpe for liten bil og slite med plassen også da.

Jeg ville gått for 5 serie.

Skrevet

God pris for denne motoren og km stand + mtech2 front + mye utstyr. Go for it..og bytt ut interiøret etterhvert hvis du ikke greier å venne deg til grønt. det er gode biler å kjøre, og det er plass til den barnevogene tenker jeg. Vi har en som er litt større og den går inni. Men du får ikke noe særlig mye mer i baggasje da i bakluka.

Skrevet
Vi har en som er litt større og den går inni. Men du får ikke noe særlig mye mer i baggasje da i bakluka.

Det gjør du ikke i en E34 heller. Barnevogn og 2 plastposer så er det tett innpå fullt :)

Takker for respons alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...