Morty999 Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 jeg hadde heller aldri sett på den sierran som konkuranse! hehe.. den dør jo oftere enn den går...
Team Bandit Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 noen kjappe mobilbilder av hva som har skjedd i det siste.. Noen er kanskje uenige i at vi skal ha gulvmatte i, men det er det vi har bestemt oss for! Gulv er ferdig lappa! Turbo er ble sendt til turbo-service, den var ras... lageret hadde jobbet seg 1mm inn i akselen til turbinene. så det kommer ny turbo til torsdag. vi må derfor også utbedre oljesmøringen til turboen, da den som er der i dag ikke leverer nok olje/kald nok olje. Grenrør er ferdig sveisa og venter på eksosbandasje! 6 av 12 PPF vippearmer ble montert i dag, har ikke noe bilde av det dessverre, men resten blir montert i morgen sammen med understellet til stolene som kommer! God kveld
Silverboy Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Hvordan var oljetilførselen konstruert?
Team Bandit Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 slik det er laget nå så får turboen olje fra oljefiltersatsen. De på turbo-service mente at oljetilførselen ble utsatt for varme, slik at smøreegenskapene ble dårlige, eller/og at trykket kommer for sent når man starter motoren slik at turboen går for lenge uten smøring i starten.... At oljetilførselen blir utsatt for varme er nok ikke helt usannsynlig da grenrøret ikke er langt unna, i tillegg til at filtersatsen ikke sitter lange stykket unna turbo/grenrør...
Team Bandit Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Km Cams justerbart kamdrev er bestilt! http://kmcams.com/product_info.php?cPat ... cts_id=271 Også er vi manko på et felgsett eller 2! alt av 15/16/17" som passer uten valsing kan være interessant dersom prisen er rett!
E30 Andreas Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 hva skal du med kamdrevet? det at den har gnaget seg inn i akslingen har ikke noe med oljetilførselen på denne bilen, da den var sånn da jeg monterte den så mulig den forrige motoren den satt på Mvh Andreas
rakett Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 O.T: Når jeg fant tråden tenkte jeg kanskje det var denne som hadde satt sine spor rundt på langhus / vinterbro området.. men ser jo nå at den står i deler mens det har dukket opp nye spor de siste dagene.. (blant annet på vei inn i Ringnes tunellen)Hvem er det da tro? ser ut til å være bra med ork og jeg blir så nyskjærrig at det gjør vondt Hmmm lurer fælt på det ass. JEg også lurer på hva som skjer her ??? S38 FTW
Silverboy Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 hehe.. la merke til de du også, eller var de kanskje ikke der når du kom kjørende? ;o)
Chris_325iM Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Det blir nok fortsatt M20 turbo og ikke S38 utifra hva jeg ser i garasjen der!
E30 Andreas Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 hva er prosjektene på bilen nå da?? fått sammen motoren med ppf vipper å sånn?? Mvh Andreas
Team Bandit Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Bøttestoler er i, sammen med belter, interiør er borte... ppf vippearmer sitter i, grenrør er ferdig sveist og bandasjert på nytt. Ny turbo er i hus, dette settes sammen i dette øyeblikk... Ellers er det litt endringer i motorrom med mer varmeisolasjon, annen vifte til radiator, ny oljekjøler, annet uttak for olje til turbo... bilen er ment startklar nå i jula, også blir det vel en liten map og effektmåling over nyåret! Kan komme med litt bilde updates i kveld!
mekkern92 Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Ser artig ut det her ! Skal følge med her ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå