Joakim H Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 hehe, jeg har tenkt tanken på en treff-allianse, der enten de kommer hit eller omvendt, med STOR dimensjon...jeg snakker begge språka, så er null stress for min del å få kommunisert på et eller annet vis. Enten det var reint BMW-treff, eller med alle merker hvor stuk er hovedtemaet.. det hadde vært steintøft, gjerne med cruising rundt i norsk natur osv. Dog så trur jeg vi rett og slett har for lite å stille opp med hva gjelder antall biler... dessverre.. wörthersee drar folk fra alle land, fordi det er mye bil.. verre med lille Norge.On topic: favorittene mine i filmen var rød e12 og brun metallic e36 cab! snakker litt polsk ettersom jeg var sammen med en som var polsk/tysk/norsk xD men det er ikke mye xD må få samla en gjeng med noe stanca bmw'er og dra nedover xD ville vært artig og få vært på et sikkelig stance treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 aha;) ja, skulle nesten ha gjort det en gang.. syns nesten synd på noen av polakkene som må kjøre så lave og stive biler på noen av de polske veiene! De bygger fælt og har blitt en del bedre veier i Polen, men de har fortsatt en lang vei å gå, noen steder er fortsatt ille.. Det er vel en del som drar til Wörthersee i Tyskland fra forskjellige land, som hoveddestinasjon hva gjelder stance/stuk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Sinnsykt mye bra i denne videoen! Som et par andre her, likte jeg den røde E12 veldig godt. Og jeg tror flere av disse gutta hadde slitt litt med å komme seg fram her til lands. Jeg tipper at veistandarden i Polen, generelt sett, er langt forbi hva vi kan skilte med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Wörthersee er vel kun VW/Audi, er det ikke? Men nei, vi har ingentig å stille opp med mot de store treffene der nede, slik som dette treffet, med kun deilige tyskerstuka BMWer. BMW-syndikat.de er vel de store på BMW treff, iallefall i Tyskland. Egentlig veldig lyst til å, om mulig, arrangere en tur nedover neste år. Om vi hadde fått med oss de fleste gromme BMWene vi har her på berget, og reist nedover samlet Hadde jo vært rått da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Der var det mye tøffe biler og felger. Blanke var de jaggu meg å. Ikke dumt redigert heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Ser ut som det er veldig populært med gule tåkelys der Ikke vet jeg hvorfor ikke fler har det her, men jeg skal ha det snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 selv:P skal få tak i en e36 snart og ha noen gule tåkelys eventuelt gule linser på 1 av frontlyktene om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Huff, myykje rått her ja.. Likte best den røde Mtech 2`n eg. Grise fin Den E36 Caben i brun ligna fælt på ein cab som var tilsalgs på Finn for litt siden. Grise fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Wörthersee er VW og Audis mekka når det gjelder bil og trender. Der showbiler og ordet clean for en helt annen betydning enn hva vi er vant med. Ligger i Østerrike btw:) Teaser fra '09: Teaser fra '10: Men mye fett i videoen du posta FTE, og hadde du hatt en ekstra stol eller baksete så skulle jeg ha blitt med neste år Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Wörthersee er VW og Audis mekka når det gjelder bil og trender. Der showbiler og ordet clean for en helt annen betydning enn hva vi er vant med. Ligger i Østerrike btw:)Teaser fra '09: Teaser fra '10: Men mye fett i videoen du posta FTE, og hadde du hatt en ekstra stol eller baksete så skulle jeg ha blitt med neste år Hehe Kan ikke være bra for kropp og sjel å se slikt. Kjenner jeg får pustevansker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Wörthersee er VW og Audis mekka når det gjelder bil og trender. Der showbiler og ordet clean for en helt annen betydning enn hva vi er vant med. Ligger i Østerrike btw:)Teaser fra '09: Teaser fra '10: Men mye fett i videoen du posta FTE, og hadde du hatt en ekstra stol eller baksete så skulle jeg ha blitt med neste år Hehe Sjukt å mye rått de VW/audi gutta bygger også. Har skikkelig lyst til å få med meg et Wörthersee-treff en gang, selv om jeg ikke har VW. Men et BMW treff i tyskland neste år er absolutt fristende Og da har du sikkert en grom vogn selv som du kan henge deg med i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 det er jo en mercedes og en bmw der også ser jeg.. bør være muligheter for å stille med noe annet ogås i nærheten der:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Herlighet, som BMW-fanatiker og LANGT over gjennomsnittet intr i E30 tror jeg hjertet mitt hadde kommet til å hoppet over mange slag om jeg hadde vært der.. Dette er, for min del, helt fantastisk å se Fikk også litt inspirasjon til min egen bil merket jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå