danielo Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 åja.kan vel prøve og justere litt på trigger anglen imorgen. har ikke justerbart kamdrev næi. men kammen står rett ja:S
danielo Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 hvordan skal jeg montere pluggkablene? sånn som jeg har gjort det nå har jeg montert pluggkablene etter tenningsrekkefølgen (1-5-3-6-2-4) og da med utgangpunkt at syl.1 er nærmest radiatoren,å syl4 er med torpedoveggen. blir ikke dette rett??
Fixfax Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 pluggledning fra coil nr 1 skal gå til syl 1 og 6 pluggledning fra coil nr 2 skal gå til syl 2 og 5 pluggledning fra coil nr 3 skal gå til syl 3 og 4 det er dog viktig at du vet hvordan coilene er koblet hvem som er til hvem sylinder om du skjønner coilene dine er koblet slik: wastefire 1 og 6 2 og 5 3og 4, det er også slik du skal sette plugg kablene. sylinder 1 er nærmest registret og 6 nærmest torpedo, det du nevner over er bare tennings rekkefølgen. der har du nok funnet feilen
danielo Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 pluggledning fra coil nr 1 skal gå til syl 1 og 6pluggledning fra coil nr 2 skal gå til syl 2 og 5 pluggledning fra coil nr 3 skal gå til syl 3 og 4 det er dog viktig at du vet hvordan coilene er koblet hvem som er til hvem sylinder om du skjønner coilene dine er koblet slik: wastefire 1 og 6 2 og 5 3og 4, det er også slik du skal sette plugg kablene. sylinder 1 er nærmest registret og 6 nærmest torpedo, det du nevner over er bare tennings rekkefølgen. der har du nok funnet feilen vet hvilken coil som går til hvem sylinder! skal dra ned nå og teste det takk for hjelpen
huusinj Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Litt ot, men hva er grunnen til at dere setter trigger angle til 61 grader og tooth offset til 4, istedet for trigger angle 90 og tooth offset 0?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå