thomascr Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 her har du noen bilder av min E36 318is 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 stilig bil, gjorde seg godt med BBS Le Mans felgene, de passer E36 coupe helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 tøff bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Nydelig Coupe..Just the way i like it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 takk for det bmwkizn! Er sjiklig fornøyd med resultatet mitt nå, mangler kun m3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Ah , flott is du har der,fasiten på hvordan behandle en e36 ! Har et par manuelle M3 speil, der glasset på den ene er sprukket. Men de kan du få for en slikk og ingenting om du vil ha de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 takk for det, men jeg skal ha elektriske : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Flott bil det der:) mangler bare m3 speil, orginale frontlykter med CCFL ringer og m3 gt vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 pen bil, ikke nødvendig og gjøre noe mer(m3 speil må du ha) men det andre.. koster og itillegg blir den jo lik alle andre.. gt vinge osvosv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 speil kommer på ja, men GT vingen kommer aldri til og se sitt liv på min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Peent Gjorde seg med LM felgene ja. Hvordan farge er det? Cosmosschwarz, Diamantschwarz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Dette er vel Shwartz2? Samma som jeg hadde på min gamle sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 speil kommer på ja, men GT vingen kommer aldri til og se sitt liv på min e36 godt og høre blir PENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 speil kommer på ja, men GT vingen kommer aldri til og se sitt liv på min e36 godt og høre blir PENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå