DJ RS2 Matrix Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Tøft detta da hehehe Men du trenger noen nye felger Ellers kan detta bli bra.. Er ikke helt 3er sedan fan men det kan bli bra om det blir gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Har faktisk sett på de samme felgene selv med 8.5" foran og 9.5" bak, men er litt usikker på hvordan dette vil gå overens med mine planglagte coilovers. Uaktuelt med å både valse og space for min del. I tillegg blir vel 225 litt drøy strekk på 9.5". Tenkte jeg skulle lage en tråd selv, men det blir nok ikke før det nærmer seg våren igjen. Får klare meg med orginal bil frem til da. Men ja, alltids artig og se hva andre her inne gjør med sine E46. Fin begynnelse. Bare få på noen nye felger så begynner det å ligne noe. Er selvsagt noen orginale felger som kommer på E46 som det går ann å beholde, men etter min mening er desverre disse ikke en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Hvor mange tusen "k" er de ringene fra biltema ca, lurer bare på hvilke xenon grøftelys pærer som kan pases ilag med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Jepp, hadde vært fint med et bilde å sett Blir bra med nye felger btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Samme greiene gs har da sikkert, får se va jeg går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Flott bil så meget pen ut denne. Blir meget bra med planene du har på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 fekk knipsa eit bilde av begge bilane samla utfor jobben Fant og ut at den snikkIkø - forsikringa me har igjennom jobben fungerer bra gjekk 2 dager i fra eg sendte inn papirene mine til eg hadde eit tilbud i oslo om operasjon koliderte med bulgaria ferien, så droppa det tilbudet, fekk så nytt tilbud med time i bergen (i dag). og på torsdag blir det under kniven med kne kjekt å sjå at det er nåke som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 hmmm lurer på fælt på hvorfor du må muntre opp dama med "Hey Sexy" etter en "dårlig" kveld på byen. 1. ingen kalte ho sexy og fikk ikke oppmerksomhet 2. alle ropte hey søta men hun hater å bli kalt søta 3. du var full og kalte ho stygg. hehe neida... blir fint dette med bilen. Du får ta kompisen din på forkjøpet og handlet inn fortere enn han. Så kan du eventuelt kalle han hermegås men sannheten er: Det er faktisk ikke så mange valg man kan ta for å style en e46 - Alle ender opp ganske like baner. Bare se på hvor mange det er av Mtech2 e46 + mspeil og M3 styling på e36, Mtech2 og 1 på E30. Men finnes små forskjeller, det er vel det som utgjør det hele. Fint blir det uannsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå