Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

da er alt av bremser nesten nedslitt og jeg må komme i gang å handle.

Trenger klosser og skiver bak og kun klosser forran.

Har sett på priser på mekonomen og brems.no (Er dette en seriøs nettbuikk???).

Vil nok lande på ca 2000 - 2500 kroner ser det ut som.

Siste alternativet mitt er bilXtra da jeg får gode VAG prosenter der.

Flere anbefaleringer? Vil helst ha klosser som ikke produserer så jævla mye bremsestøv som setter seg på felgene.

Edit:

Ser ut som jeg kommer ut med halv pris på Koed om jeg velger uorginale. Hvordan er disse?

Skrevet

Klossene mine fra Koed peip litt de første kilometra, men det gjelder de fleste billig-klosser. Støver minimalt, men har de bare bak.

Men Koed bytter leverandører konstant så vanskelig å gi fasit-svar :wink:

Skrevet

bremsene og alt tar greit og er godkvalietet på koed.. men sliter litt med hyling på min bak... kviner litt av og til (billig)

snakker om de uorginale på koed

Skrevet

Har sluttet å kjøpe uoriginale bremser til E39, rett og slett fordi kvaliteten ikke oppleves som den samme.

Eksempelvis måtte jeg bytte skiver foran 2 ganger og bak 1 gang etter at et verksted satte på uoriginalt som det ble kast i i løpet av noen uker. Fikk dekket det på garanti av verkstedet, men likevel kjedelig å måtte inn og ut flere ganger. De endte med å sette på originale skiver.

Sparer dog mye på uoriginalt pluss å gjøre jobben selv. Stenshagen skal eksempelvis ha nesten 6000,- for klosser, følere og skiver bak, ferdig byttet (gjelder 525 diesel facelift).

Skrevet

Ok, skal kun bytte skiver bak denne runden så skal prøve det koed har inne. Kan hende du var maks uheldig Andreas.

Skrevet

kjøpt bremse og div flere ganger på koed.. aldri opplevd noe sånt tull,, bare litt hyling av og til....

husker en gang jeg kjøpte green stuff på gs(bremseklosser) satan! og de støva... aldri mer:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...