Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen steder eller har noen linker til til butikker som selger innredning til garasjer / verksteder? Tenker i første omgang på stål skap / reoler for å oppevare verktøy og nye deler i.

Skrevet

har en verktøy vogn, kjøpt for noen mnd sider. men har ikke brukt den i dele hele tatt. du kan få den for 4000,- kjøpt for 7000,- eller 8000,- hvis du er interessert.

Skrevet

Hvis du er litt tolmodig, så dukker det alltid opp kampanjer på det meste hos de ulike leverandørene. Det er ikke lenge siden jeg kjøpte en reol på hjul til 50% full av verktøy. På samme måte selges det og kompressorer med verktøy osv. Eventuelt kan du kanskje sjekke priser på slikt i Sverige?

Skrevet

hmm..jeg er litt for ideen om å kjøpe litt og litt etterhvert som man trenger noe.. Biltema har mye oppheng, skap, hyller etc for en fornuftig penge..

MEN, om jeg skulle investert skikkelig i verktøy og ikke hatt noe særlig fra før så ville jeg prøvd å skaffe meg et slik svær tralle fra Tools som er full i Teng Tools..over 715deler, ca 25000kr

Det er jo en stor investering, men man har garantert det meste man trenger av håndverktøy(+ en del som man kunne klart seg uten helt til man har prøvd det) Samt at det er jo så og si evigvarende.

Bestefar har bilverksted og han har fortsatt verktøy som han kjøpte som lærling for 54år siden...

Skrevet

J_B send meg gjerne et bilde av skapet:)

Men det jeg i utgangspunktet er interisert i er innredning som arbeidsbenk, stålreoler og stålskap som går fra "gulv til tak" for å ha i garasje/verksted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...