Eirsan Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Hei, trenger litt hjelp På min e36 så er sidekjørtene bare limt på kanalene med tec7. Dette ser ikke pent ut, og det holder på å falle av på den ene siden. Så hvis jeg river av disse skjørtene, så blir det igjen en masse tec7 igjen. Hvordan får jeg av alt dette klinet uten å måtte ødelegge lakken i kanalene for mye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 det finnes noe som heter Tec7 cleaner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 det finnes noe som heter Tec7 cleaner Vet du om det tærer på lakken. F.eks da jeg tar på dette så tar jeg med all lakken også? Hvor selger man det ? Har dem det på Torshov ? EDIT: googla det opp, og der står det at det kunn fjerner uherdet tec7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Ellers så får man "label off" spray på biltema, bilextra, mekonomen osv osv. Denne fjerner lim rester og lignende. Fjernet tec 7 restene på bakruten min uten problem. Blir vel også kalt sitrus spray noen steder tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Ellers så får man "label off" spray på biltema, bilextra, mekonomen osv osv. Denne fjerner lim rester og lignende. Fjernet tec 7 restene på bakruten min uten problem. Blir vel også kalt sitrus spray noen steder tror jeg... Skal en tur på torshov biltrekv i dag, får se hva jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Citrus rens fungerer til det meste uten at jeg har erfaring med sica eller tec7. Det greieste når en skal fjerne limrester med citrus rens er å spraye på for å la det så en stund, og så prøve å tørke av. Gjenta prosessen til det er vekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå