Brekke Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Pris for frontfanger, dørlister og sideskjørter (med klips og list) Send Pm for pris per stykk
NSR Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Dere har PM`er. Har nå bud på 28 000,- på komplett motor med girkasse, eksos, radiator/kjølesystem, osv.
plugg69 Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 jeg er intr i dempere og fjører om det skal selges for seg.. med topplager..
Haakonon Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Hvor mye skal du ha for alle dørtrekkene??
Disaster Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Skjønner ikke hvorfor "PM" blir så aktivt brukt når en skal selge noe. er det ikke bedre at vi som er interresert i kjøpe får se prisene og kan overby hverandre. Det ville jo vært en fordel for deg som selger i alle fall Vet om flere som forlater salgstråder på grunn av dette Om jeg selger noe her så har jeg vel ingen grunn for å skjule hva jeg forlanger for det???? bonusen følger automatisk da. Sorry off topic, bare et tips
NSR Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Selger ikke forstilling og bakstilling i deler!
NSR Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Da er interiør og venstre framskjerm solgt.
NSR Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 hvor mye skal du ha for v. forskjerm ? Les 2hakk opp, SOLGT!!
NSR Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Noen som er intr i kjørbar "bil" ? Råkarosseri med motor/gir og understell m.m...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå