steiney Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Hei! Sliter litt med en 318 E46. Når den går på tomgang og er kald så jukser den, og noen ganger hvis man prøver å gi litt gass så dør den ut. Tok en diagnose på den og da kom det opp lambda regulation failure. Da gikk jeg inn og sjekka lambda sondene, og på den bakre sonden varmet bare 21% til bilen hadde gått i 5 min så jeg regna med det var den. Men den nye oppførte seg helt likt og bilen gikk like dårlig. Noen som har noen ide på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Dette hadde jeg om på min E46. Men tror du jeg husker hva det var? Nope. Men kan finne det ut hvis ingen kommer med svaret før jeg har funnet det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 hull / sprekker i insugs belger, ødelagt LMM. er en god plass og begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Slange 3 på bildet er en kjent feil som gjør at bilen ikke går på tomgang. Slangen har 2 slanger i en som sprekker inni en slags strømpe som ligger uttapå. Delenr: 11151743386 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 bump... Fortsatt problemer... Noen sier et kan være topppakningen. Kan det stemme? Er ikke vann i olja eller noen ting. Greit å finne ut om det kan være noe annet før man bytter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå