Gå til innhold

Erik's E30 320i rat? Ny motor :)

CV-Erik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 months later...

I natt var faktisk BMWn på sin første kjøretur på et år! :P Godt å få lufta den litt :)

En kamerat som aldri har kjørt E30 før fikk svetta litt ute i regnet med de dårlige bakhjula :P

IMG_1096.jpg

IMG_1089.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå står bilen på bukker å koser seg!

Har bytta skiver, klosser og kalippere foran! :) Har bare tatt ene sia da ene glidepinnen i holdern til kalippern hadde rusta fast, og knakk da jeg prøvde å løsne på den, så skal prøve å få ordna det.

IMG_1137.jpg

IMG_1138.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nå har jeg endelig fått surra meg til å gjøre "ferdig" bilen, så nå er den nede fra bukkene igjen med nye bremser :)

DEILIG å endelig ha bremser som ikke henger :P

Har også henta meg skinnstoler til en billig penge, dog bare foran, men syns det ble bra :)

IMG_1174.jpg

IMG_1167.jpg

Blir vel ikke lenge til den er godkjent nå. Blir 18 om 3 uker så satser på å få lappen snart og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Åssen går det med din nå Osama? :)

Jeg var å så på min i går, jeg skal nå reise på en 5 ukers ferie :mrgreen:

Når jeg kommer tilbake skal den klargjøres for lakkering deretter lakkering, og innsetting av M3 interiør og påsetting av sorte hella de og startec samt GS hypertrack felger :D

Det kjipe er sikkert at det dukker opp noe tull underveis, og at bilen mest sannsynlig blir ferdig så sent i sesongen og at jeg bare for morre meg litt før den må vinterlagres .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Åssen går det med din nå Osama? :)

Jeg var å så på min i går, jeg skal nå reise på en 5 ukers ferie :mrgreen:

Når jeg kommer tilbake skal den klargjøres for lakkering deretter lakkering, og innsetting av M3 interiør og påsetting av sorte hella de og startec samt GS hypertrack felger :D

Det kjipe er sikkert at det dukker opp noe tull underveis, og at bilen mest sannsynlig blir ferdig så sent i sesongen og at jeg bare for morre meg litt før den må vinterlagres .. :)

Oioi, høres bra ut! :applause:

Du får jobbe som bare faen! Gleder meg til å se resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...