winchester Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Mekanisk dieselpumpe også, bare å hive på turbo å stille opp trykket, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Vil ikke være med i dieselgjengen altså? Både og. Hadde vært morro med en TD, men sugediesel gidder jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 I natt var faktisk BMWn på sin første kjøretur på et år! Godt å få lufta den litt En kamerat som aldri har kjørt E30 før fikk svetta litt ute i regnet med de dårlige bakhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Er litt deler på vei i posten nå, så da får vi se om det ikke blir skilter igjen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 wiiiiiiiiiiii bra denne er i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Hehe Ja, håper det blir litt orden på den nå! Ser helt jævlig ut men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Hey Diggbart prosjekt! Kult å se at det er flere som kjører rat Stå på, dette blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 spennende prosjekt! likte godt tråden din! bare fortsett og hold motet oppe .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Takk for hyggelige kommentarer Håper den blir tøff! Blir nok ikke noe ekstremt men Blir sikkert JOM justerbart senkesett og no Azev hjul eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Nå står bilen på bukker å koser seg! Har bytta skiver, klosser og kalippere foran! Har bare tatt ene sia da ene glidepinnen i holdern til kalippern hadde rusta fast, og knakk da jeg prøvde å løsne på den, så skal prøve å få ordna det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Nå har jeg endelig fått surra meg til å gjøre "ferdig" bilen, så nå er den nede fra bukkene igjen med nye bremser DEILIG å endelig ha bremser som ikke henger Har også henta meg skinnstoler til en billig penge, dog bare foran, men syns det ble bra Blir vel ikke lenge til den er godkjent nå. Blir 18 om 3 uker så satser på å få lappen snart og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Åssen går det med din nå Osama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Åssen går det med din nå Osama? Jeg var å så på min i går, jeg skal nå reise på en 5 ukers ferie Når jeg kommer tilbake skal den klargjøres for lakkering deretter lakkering, og innsetting av M3 interiør og påsetting av sorte hella de og startec samt GS hypertrack felger Det kjipe er sikkert at det dukker opp noe tull underveis, og at bilen mest sannsynlig blir ferdig så sent i sesongen og at jeg bare for morre meg litt før den må vinterlagres .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Åssen går det med din nå Osama? Jeg var å så på min i går, jeg skal nå reise på en 5 ukers ferie Når jeg kommer tilbake skal den klargjøres for lakkering deretter lakkering, og innsetting av M3 interiør og påsetting av sorte hella de og startec samt GS hypertrack felger Det kjipe er sikkert at det dukker opp noe tull underveis, og at bilen mest sannsynlig blir ferdig så sent i sesongen og at jeg bare for morre meg litt før den må vinterlagres .. Oioi, høres bra ut! Du får jobbe som bare faen! Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå