Gå til innhold

Erik's E30 320i rat? Ny motor :)

CV-Erik
 Share

Anbefalte innlegg

Lyktefilm er superkurrant å slenge på :) Regner med at du ikke fulgte bruksanvisningen du heller Erik?

Kan rive av filmen flere ganger og prøve på nytt om det går dårlig. Husk å vaske glassene før du setter på. Såpevann er ikke nødvendig. La på min helt tørt, gjorde det på transiten også, helt kurrant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La film på de første settet med lykter jeg kjøpte uten å titte på bruksanvisningen. Men på dette fulgte jeg den sånn nogenlunde, og det ble egentlig samma resultat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
slenger meg på her jeg :) morro med flere som sitter og venter på og bli gammel nok ;) bilen ser bra ut også!

Takk for det :) Syns ikke fronten er så værst, men resten er stygt akkurat nå :P Må få rota meg til å sjekke pris på retting av rumpa. Må lakke fronten og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bytta litt småting nå :) luftfilter, olje, oljefilter og fordelerlokk. I løpet av helga skal jeg prøve å få starta på mellomakselen :) Der skal det byttes opphengslager og hardykobling.

IMG_0650.jpg

IMG_0653.jpg

Pluggen i bånnpanna har visst tatt neddi litt :P

IMG_0654.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker hjemmelagde opplegget med kubbene for å få høyde på fronten! hehe =P du er nok ikke den eneste med slitt bolt nei =P! stå på, bra jobba ;D

Heheh :P Må ha fronten litt opp, hvis ikke får jeg ikke jekken under;p

Takk for det :)

du kan vel kjøre gul Xenon sammen med gul film? hadde dette på min, det lyste som et lite helvete :P

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3000K-Go ... 19c767fe7f

wlqtxmyveq0zpra557g9.jpg

eneste forskjellen er vel at jeg hadde orginale gule :)

Har tenkt på det :) Er jo ikke så dyrt heller siden jeg bare trenger pærene så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd noe særlig nei. Starta på torsdag med mellomakselen, men eksosen sitter bom fast... Da starta det å regne og så da gadd jeg ikke mer :P Skal prøve videre når regnet gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...