FredrikE24 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Lyktefilm er superkurrant å slenge på Regner med at du ikke fulgte bruksanvisningen du heller Erik? Kan rive av filmen flere ganger og prøve på nytt om det går dårlig. Husk å vaske glassene før du setter på. Såpevann er ikke nødvendig. La på min helt tørt, gjorde det på transiten også, helt kurrant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 La film på de første settet med lykter jeg kjøpte uten å titte på bruksanvisningen. Men på dette fulgte jeg den sånn nogenlunde, og det ble egentlig samma resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 slenger meg på her jeg morro med flere som sitter og venter på og bli gammel nok bilen ser bra ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 slenger meg på her jeg morro med flere som sitter og venter på og bli gammel nok bilen ser bra ut også! Takk for det Syns ikke fronten er så værst, men resten er stygt akkurat nå Må få rota meg til å sjekke pris på retting av rumpa. Må lakke fronten og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 det gjør seg nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Bytta litt småting nå luftfilter, olje, oljefilter og fordelerlokk. I løpet av helga skal jeg prøve å få starta på mellomakselen Der skal det byttes opphengslager og hardykobling. Pluggen i bånnpanna har visst tatt neddi litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 liker hjemmelagde opplegget med kubbene for å få høyde på fronten! hehe =P du er nok ikke den eneste med slitt bolt nei =P! stå på, bra jobba ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 du kan vel kjøre gul Xenon sammen med gul film? hadde dette på min, det lyste som et lite helvete http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3000K-Go ... 19c767fe7f eneste forskjellen er vel at jeg hadde orginale gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 liker hjemmelagde opplegget med kubbene for å få høyde på fronten! hehe =P du er nok ikke den eneste med slitt bolt nei =P! stå på, bra jobba ;D Heheh Må ha fronten litt opp, hvis ikke får jeg ikke jekken under;p Takk for det du kan vel kjøre gul Xenon sammen med gul film? hadde dette på min, det lyste som et lite helvete http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3000K-Go ... 19c767fe7f eneste forskjellen er vel at jeg hadde orginale gule Har tenkt på det Er jo ikke så dyrt heller siden jeg bare trenger pærene så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 har du fått gjort noe mer eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Har ikke skjedd noe særlig nei. Starta på torsdag med mellomakselen, men eksosen sitter bom fast... Da starta det å regne og så da gadd jeg ikke mer Skal prøve videre når regnet gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Skal prøve videre når regnet gir seg det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Haha Ork å skru i regn! hehe;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Skru i regn er kjedelig, med mindre man skrur inni bilen, interiør, dash osv =P Eller så kan man ha paraply over motorromet og skru inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå