|Ole| Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Eg synst den såg kul ut på det bildet der så ratlook er sikkert ikkje dumt om økonomien tilseie att du ikkje får den strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hehe For å få den fin må jeg bruke MYE penger, og det har jeg ikke... Tenkte å få retta den når jeg får råd, men mer enn det tror jeg ikke det blir med det første ihvertfall. Da blir jeg eneste i Follo med rat E30 og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hehe For å få den fin må jeg bruke MYE penger, og det har jeg ikke... Tenkte å få retta den når jeg får råd, men mer enn det tror jeg ikke det blir med det første ihvertfall.Da blir jeg eneste i Follo med rat E30 og! Det er vanskleg og få ein bil kul med rat look men din har potensiale om du fortsetter med den stilen du har no Mi meining iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hehe, jepp. Er ikke værre enn å prøve å se åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Er litt enig med deg, jeg ser ingen fornuftighet i å legge tusener av kroner for å få denne pen(min mening) er noe med at det er en gammel bil, kjørt sine kilometer osv. Ratlook blir bra, kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Er litt enig med deg, jeg ser ingen fornuftighet i å legge tusener av kroner for å få denne pen(min mening) er noe med at det er en gammel bil, kjørt sine kilometer osv.Ratlook blir bra, kjør på! Ja, det jeg også tenker Hadde jeg driti penger hadde jeg pussa den opp, men sånn er det nå ikke Får håpe på det, har mest sansynlig skaffa meg et panser nå Gidder ikke dra looken helt ut da, gidder ikke gjøre den styggere enn den er med vilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Følger med, kjør på med ratlook du. Her er en E30 av en kar her på forumet http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... it=ratlook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hehe Den der er så sykt rå! Men tror ikke jeg kommer til å dra den så langt som han har gjort, men blir vel noe lignende bare med billigere hjul og mindre bulker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 La film på nærlysa også i sted, ble greit, men syns bare fjernlysa var litt tøffere egentlig Den går bare på 5 sylindre nå og, pluggen på sylinder nr 2 blir dynka i olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Trur jeg gir faen i hele bilen akkurat nå, og heller sparer opp og kjøper en ny til jeg er 18. Får heller ta denne litt og litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Ikkje mist motet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Hehe, takk for det Går litt på det med penger og sikkerhet også.. Jeg SKAL ha en E30 å ratte med når jeg får lappen, og er ikke så sikker på at denne blir klar til da Er så sykt mye småting som har dukket opp i tillegg til det store, så blir liksom så mye! Gir ikke opp bilen, bare utsetter den Så trur jeg skal holde litt utkikk nå å slå til om det kommer noen gode kjøp Så om noen har en E30 til rundt 20k dem tenker på å selge før sommern, send en pm Helst 2dørs 325i, men 4dørs 325/320/323i funker og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Skal få kjøpe min 4-dørs 324d, 86 gromme sugehester! :~P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Haha Hadde vært artig egentlig, men tror jeg står over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Vil ikke være med i dieselgjengen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå