Gå til innhold

Erik's E30 320i rat? Ny motor :)

CV-Erik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :P For å få den fin må jeg bruke MYE penger, og det har jeg ikke... Tenkte å få retta den når jeg får råd, men mer enn det tror jeg ikke det blir med det første ihvertfall.

Da blir jeg eneste i Follo med rat E30 og! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P For å få den fin må jeg bruke MYE penger, og det har jeg ikke... Tenkte å få retta den når jeg får råd, men mer enn det tror jeg ikke det blir med det første ihvertfall.

Da blir jeg eneste i Follo med rat E30 og! :D

Det er vanskleg og få ein bil kul med rat look men din har potensiale om du fortsetter med den stilen du har no :)

Mi meining iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med deg, jeg ser ingen fornuftighet i å legge tusener av kroner for å få denne pen(min mening) er noe med at det er en gammel bil, kjørt sine kilometer osv.

Ratlook blir bra, kjør på! :)

Ja, det jeg også tenker :) Hadde jeg driti penger hadde jeg pussa den opp, men sånn er det nå ikke :P

Får håpe på det, har mest sansynlig skaffa meg et panser nå :)

Gidder ikke dra looken helt ut da, gidder ikke gjøre den styggere enn den er med vilje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hehe, takk for det :)

Går litt på det med penger og sikkerhet også.. Jeg SKAL ha en E30 å ratte med når jeg får lappen, og er ikke så sikker på at denne blir klar til da :P Er så sykt mye småting som har dukket opp i tillegg til det store, så blir liksom så mye!

Gir ikke opp bilen, bare utsetter den :P Så trur jeg skal holde litt utkikk nå å slå til om det kommer noen gode kjøp :)

Så om noen har en E30 til rundt 20k dem tenker på å selge før sommern, send en pm :) Helst 2dørs 325i, men 4dørs 325/320/323i funker og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...