Kenni Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Var innom hos bavaria i stavanger i dag for å bestille tid til skranglekassen min. Det var ikke mindre enn 4 ukers ventetid for å få kjøre bilen inn verkstedsporten. Orker ikke vente så lenge for å få en diagnose på bilen på hva som er galt og få fikset det. Er det noen som kjenner til andre verksteder i Sandnes/Stavanger som har gor peiling på disse bilene? For alt jeg vet så har sikkert mekonomen peiling.
Søreng Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Prøv Øyvind Moe i Hillevåg. Han er veldig flink på BMW.. Er mulig han og har litt ventetid, men sikkert ikke 4 uker.. Han holder til over Kiwi'n rett ved strømsbrua rett ved statoilen der.
StigJ Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Han leier plass hos Nylund Bilelektriske for å være 100% riktig. Vet han har godt booka i lang tid fremover, men er det kun en diagnose du skal ha gjort kan han sikkert skvise deg inn.
skrape Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Snakka med Øyvind Moe for noen uker siden da jeg skulle sjekke en oljelekkasje. I ferietider var det noe lengre ventetid, men mulig det har roet seg nå. Kan også anbefale Øyvind Moe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå