Joakim H Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 noen som har greie på hvor mye ett nytt skilt koster? for en luring jeg jobber med bestemmte seg for og skrive "pakkis" med tusj på skiltet, prøvde og vaske det vekk med negllakkfjerner men det dro bare tusjen utover og fikk litt på selve reggnr'e... skal snakke med sjefen i morgen, eventuelt annmelder jeg han som gjore det for hærverk på privat eindom. er lærling i et rørlegger firma og må finne meg i mye piss, men når noen kødder med privatbilen har dem kryssa linja
Reef89 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Råder deg til å ringe biltilsynet og forklarer hva som har skjedd så får du vite hva det koster for nytt skilt, må muligens bytte begge hvis du har gammle skilt fra før?
j0lle Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Ikke begyn å grin for 125 spenn... Da blir det bare verre...
Joakim H Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 begynner ikke grine, må tåle så mye dritt fra han fra før, og når han starter med private saker tar jeg igjen
haavco Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 er ikke så dyrt, men synest du skal anmelde han som gjorde det. For og vise at nokk er nokk..... Kjenner meg litt i gjenn her!
Gjest Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 nye skilt er relativt billig ja. når folk er "morsomme" og greier å fucke til tinge lengre enn planlagt, så er dette forbanna irriterende.
birken85 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 et nytt shiny skilt koster max 130kr anyway:) og gje han luringen en på kjeften med det største og beste røret du finner.. (var du ikke rørlegger)?
Joakim H Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 jeg er rørlegger lærling, han er netopp utlært, må jo være noe feil oppe i hue et sted på han, ingen som går rundt og skriver på skiltene til noen:O
badsha Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 kult du bor i bærum, for d samme har skjedd meg:) har bestilt nye skilter 120 kr! får de etter 3 dager. men liker ikke de nye skiltene med norsk flag...
Scampi Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Du kan få uten flagg også, men da har du et hvitt felt på venstresiden, noe som fører til at bokstaver og tall ikke er midstilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå