retardius Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Var på høggern og plukka motorfester av en 520 i dag.. gikk fint. Så kom jeg hjem og plukka av mitt, gikk også fint. Nå skal jeg ha på det "nye".. Men se her: Noen forslag til hvordan jeg skal få bolten til og treffe hullet?..:S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 vri gummien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Kjøpe nytt motorfestegummi som passer er jo det som er normalt Regner med du har prøvd å vri det til alle kanter for å få det til å line opp, samt å satt bolten under i det andre travershullet. Er det panikk så kan du alltids kappe av boltene og vri motorfeste til ønsket posisjon og borre et hull gjennom gummien og tre gjennom ei gjengestang og kjøre forsiktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retardius Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Vri gummien kan jeg gjøre, men da veil det skje som med det gamle at trykkpunktet blir feil og den revner . Asså.. når jeg plukker gummi fra en 520, så regner jeg med at det skal passe på min 520 også faktisk . Prøvd og sett den i andre hullet, og vri den i alle retninger .. er det forskjell på festene på 24v og 12v? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Like fester på 12V og 24V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Meget merkelig.. Ville dobbelt sjekka det ikke er koblet feil vei, opp ned osv.. Og om feste er identisk med det gamle. Så vil du nok finne et svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Rammeskeiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retardius Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Festene er identiske med de som satt der... En ide kan være og dra på høggern igjen i morra, og ta med meg den festearmen som satt på bilen jeg tok de av . Men jeg har da fått festa den nå . Tok bare.. ehm.. 5-6 timer Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Ja hvis bilen har vært krasja eller noe.. Er den identisk passer jo foringa ^^ å det er noe annet som er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå