M-Tech Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Kom gjerne med synspunkter/kommentarer. Du skal få min ærlige mening! Om du skal ha slike hjul burde de vært i 19". Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor du har sotet blinklampene foran? Ser ikke bra ut etter min mening. Ellers synes jeg at det skal være nyrer i chrome. AE hører kun hjemme på de bilene som har det originalt. Det var det negative... Ellers ser det jo bra ut. Clubsport splittere er tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Er enda usikker på om de skulle vært 19", det gjenstår å se Er enig i at de blinklysene er for mye sotet, så har noen andre på lur. Skal byttes ut. Men sotet, det skal de være Har gjort det for å skape litt kontraster. Sølv blinker på sølv bil og sølv grill på sølv bil er liksom ikke så spenstig. Linjene/detaljene/uttrykket forsvinner syns jeg. Planen er at stortsett alt utvendig skal være sort. Hadde nok ikke gjort det samme om bilen var sort Personlig synes jeg AE gjorde utrolig mye med fronten. Er csl-look splittere, men takk Fet den 5`ern din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 18" har vel ikke step lip? Ser ikke slik ut på bildene i hvert fall.... Ang. kontrast er jeg enig, men synes det blir litt feil med sorte blinkere alikevel. Er liksom litt 90 tallet... Synes det ødelegger helheten med frontlampene. Nyrer kan jeg kanskje være litt enig i, men hadde nok valgt sorte i tilfellet. Jeg ville faktisk forsøkt meg med orange blinkere om jeg ville skape kontrast. Det er jo litt inn for tiden også... Ok, CSL splitterne ser bra ut! Ellers takker jeg så mye for komplimentet om E39'n. Er nok ikke helt slik jeg vil ha den, men helt ok så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Nei, de har desverre ikke det. Godt mulig jeg soter hovedlyktene og, da blir det helhet Har vurdert nyrer i svart crome. Vi får se hva det blir etterhvert Skal på med panser-bh så da blir det kanskje crome nyrer igjen Ja orange blinkere er kult, i alle fall på sort bil. Usikker på sølv. Man blir ALDRI fornøyd når man først setter igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 llikte den:) litt mindre profil eller mer strekk hadde hjulpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Fin bil med mange riktige mods Ta en titt på mine sotede LED baklykter, jeg synes de er knallkule på bilen! God passform og kvaltet, bolt on. Disse skaffer Parts & Retards i Norge. Jeg har også sota frontblinkere og faktisk også sota led sideblinkers, som også fungerer som markeringslys ved kjøring Sender deg en pm med et spørsmål om tlf konsoll også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 .......................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Jaja, smaken er jo som kjent delt Men må innrømme at jeg også lette etter "vanlige" sota baklys, men har gitt opp etter snart 2 års leting.... Fikk du pm`en min, og kunne du svart på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Meget pen bil! Bortsett fra baklyktene, de er ikke min kopp te for å si det pent... Vanskelig å finne sota baklykter til disse, er kun di der jeg har funnet. Helt til nå, men fant noen enkle og greie i går som jeg sannsynligvis kjøper Kunne tenkt meg å prøve B22`en, alle snakker så varmt om den! Og heldigvis har man forskjellig smak ja! Skal svare på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Meget pen bil! Bortsett fra baklyktene, de er ikke min kopp te for å si det pent... Vanskelig å finne sota baklykter til disse, er kun di der jeg har funnet. Helt til nå, men fant noen enkle og greie i går som jeg sannsynligvis kjøper Kunne tenkt meg å prøve B22`en, alle snakker så varmt om den! Og heldigvis har man forskjellig smak ja! Skal svare på pm Takk for det M54B22 er en helt herlig sekser, men den er tørst, det må innrømmes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Bytta fjærer til eibach i går. Flotte greier! Lavere, stivere, generelt bedre! Senka totalt 60/30 nå, og det ble etter mitt syn heeelt passe! Satt på 5mm spacere foran med det samme, kunne ikke ha på en til da det ville kommet utfor senteret og blitt jalla. Må vel opp i 12mm for å få spacere med bærekant? Men d skal det være plass til, så d kommer!! I morgen kommer forhåpentligvis bolter fra GS så jeg får spacet bak og. Bak skal d spaces rimelig grovt. Skal hive ut et bilde etterpå. Har koblet ut de ytterste ringene på angeleyes, for å se om jeg liker det Har også tatt til meg litt av kritikken fra M-TECH og byttet ut de sota blinklysene, for å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 llikte den:) litt mindre profil eller mer strekk hadde hjulpet Takk Ja, det hadde hjulpet. Skikkelig dekkstrekk blir det den dagen jeg har en E21/E30 i garasjen. Da skal det være tyskerstuk delux! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 En av de peneste e46 touring jeg noen gang har sett Liker alt du gjør med bilen!! Hiv ut bilder av nye blinkers! Tror det kan bli knall med panser-BH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Tusen takk for det! Bilder kommer når jeg har fått på spacere bak og. Boltene jeg venter på kom ikke idag heller! Håper de kommer i morra da! Tror også panserr-bh blir tøft. Så rett og slett litt stygg ut på bildet: Men skal nok få det til å se bra ut, med litt mods Takstativ og vindavviser er også på tur fra england og USA Blir harry, og utrolig gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå