RuneSch Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 hvor justerer du hardhet på black evolution settet? kan ikke huske å ha sett no sånt når jeg monterte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Torx dypere enn umbracoen du holder igjen med i toppen. Kun hardhet foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneSch Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 åja, takker vet du om du får den mykere enn det den er levert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Nei, jeg vet ikke. Har ikke prøvd å justere, kjører med det som det var levert, og synes foreløpig det er passe. Blir vel å justere det stivere til sommeren når bilen nærmer seg bakken igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Fin bil du har , digger stance lokken :D Kan eg spør kor du handla dei stikkersane ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Monterte coilovers selv? Hvordan demonterer man alt i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Bimma: Takk for det ebay.no Spruddel: Man må bare føle seg fram. Det meste sitter med torx-skruer. Jeg demonterte ikke alt, men når alle plastdeksel var demontert skar jeg et rundt hull i lydisolasjonen over mutteren. Vil faktisk tro de gjør det om du setter bilen på verksted og. Hullet kan jo tettes så fint som man ønsker å gjøre det. F.eks med samme propper som står på fjærbeinslager foran. Jeg brukte teip da man ser dette området en gang hver 5-10år. Demperne bak var forøvrig de som ble montert på fabrikken. 10år og 185000km og de var ikke utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Ok, så et bilde av en touring på E46fanatics, den var rimelig demontert baki der. Ja, lydisoleringa blir skåret hull i, ellers blir det veldig mye jobb vel. Får se når jeg får senket den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Er du fornøyd med coilovers settet? Noe å utsette på det? Skal ha meg coilovers til våren selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneSch Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Jeg har samme settet på min, og jeg er veldig fornøyd ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Fungerer bra så langt ja. Gleder meg til å slippe den i bakken til våren blir arti å kjenne hvordan det oppfører seg. Nå føles bilen som original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Hvordan er det å justere etter at den har stått i samme høyde en stund? Ruster det mye, sitter "skruene" godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Sitter som det skal ja, men ikke fast. Mine er innsauset i fett så skal nok gå greit å justere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Ey Hvor handlet du takstativet fra yakima? Passer det alle biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Ey Hvor handlet du takstativet fra yakima? Passer det alle biler? Trenger vel bare vindavisern. Søk etter "yakima roof fairing" på ebay. Thule har og en variant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå