Gå til innhold

hva er bilen verdt?

Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer og selge bilen min, trenger noe størrre bil når man har en 7 månder gammal guttunge

lurer litt på hva jeg kan få for den, eller om jeg burde selge den i deler heller.

av utstyr så sitter det:

KW V1 senkesett, ca 1 år gammelt

M3 felger m vinterdekk

komplett vader interiør, m sort taktrekk, også bytta til nyere gulvteppe

m3 frontfanger. har skjørter og bakfanger liggende (alt er orginalt bmw)

alle deler i forstillinga er nytt for ca et halvt år siden, utenom stabstag foringer.

bremseskiver ble bytta i oktober i fjor

nettopp EU godkjent til 2012

nettopp bytta olje og filter

forøvrig er det en 320i 92 modell

det som er negativt med bilen er at en tidligere eier har kjørt ut med den og lagd litt bulker på bakskjermer og kanaler

en del annet var også skada, men jeg har etter jeg fikk bilen bytta ut hele fronten, begge dørene og bakluka.

teknisk sett er den i topp stand, men er litt ulyd i diffen.

det er minimalt med rust på bilen, har hatt den på løftebukk ved flere anledninger, de rust angrepene bilen har er kommet pga bulker, steinsprut og liggnende. er en del forrskjellige farge på bilen nå, men det er i hvertfall rustfritt.

her er også et bilde:

084.JPG

skal få lasta opp noen flere bilder. panseret er også bytta etter dette bildet ble tatt, og sideskjørtene er også lilla.

og da er jo spørsmålet hva kan man forlange for noe sånt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevnte ingenting om kmstand, men her er en 318is coupé til 25k med felger verdt like mye som dine, og svart sportskinninteriør (som da ligger litt under ditt i verdi): http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23778566 ... for sammenligning.

Hva du kan presse ut av markedet vet jeg ikke. Jeg hadde ikke betalt stort, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke sammenligne en 318 og 320 da. bilen min har også takluke, noe jeg ser den 318 der mangler, og i tillegg har jeg full mtech liggende utenom listene. alt orginalt bmw

hel lakkeres må den ikke, kan lakke opp fronten og bakskjermene så har man en fin lagune grønn bil :)

KW justerbart senkesett koster jo også 10000kr, og bilen har ikke rulla langt på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme at markedet for salg av bil som det må gjøres mye med er mye mindre enn en som er komplett.

Du kan like godt fikse dette selv og selge den.

100% strøken i lakken, null rust osv på denne så går den fort for 50'000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje vurdere å plukke av gromdelene, og selge de for seg selv, eventuelt fikse bilen helt opp.

En 18 år gammel bil med 3 forskjellig farger (+rust), gåen diff og småfiks er ikke verdt mange kronene, i mine øyne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke sammenligne en 318 og 320 da. bilen min har også takluke, noe jeg ser den 318 der mangler, og i tillegg har jeg full mtech liggende utenom listene. alt orginalt bmw

hel lakkeres må den ikke, kan lakke opp fronten og bakskjermene så har man en fin lagune grønn bil :)

KW justerbart senkesett koster jo også 10000kr, og bilen har ikke rulla langt på det

Du kan heller ikke sammenligne 318i og 318is. Dette var da en 318is, og de har ihvertfall ikke vært mindre ettertrakta enn 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.....hva vil du egentlig at bilen skal være verdt?

hehe, hva med noen millioner?

hadde håpa det gikk og få kansje 35-40 som den står, ser jo muligheter for og selge i deler sikkert for rundt 50k. men dete r jo litt mere tilltak da. greiest og selge som det står. måtte uansett vært et greit prosjekt for en lakkerer eller oppretter og kunne tjene seg noen gode kroner. men på den anne side så koster det heller ikke noe og ha den, så kan lett bare sett den bort til motivasjonen kommer tilbake og fikse den ferdig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke må selge den, så behold den og vent til du har som du sier, motivasjon til å fikse den. For slik den er kan du dessverre ikke regne med å få igjen stort. Det finnes så alt for mange til salgs. Og mange velger såklart heller en bil som det ikke er noe å gjøre med.

Men MÅ du selge nå, kan jeg ta den for 20000,- ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...