///Kristian Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Latterlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 heheheheh, konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 glad jeg bor i norge, og ikke ett høl av ett uland som det der Finnes idioter i norge også Det der er jo sverige og ikke norge:) Ok.. Husker jeg så den for noen år siden og da sto det i tittelen/overskriften at den var fra norge. Men det spiller ikke noe rolle, Idiotisk uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 er enig i att det er galskap. Men var meget undreholdene synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Så lenge dette ikke foregår på et lukket sted, så er dette bare ren og skjær idioti. Det kan fort gå galt og noen kan bli skadet. Tullete, og håper de blir tatt og fratatt førerkortet. For de har ikke respekt for trafikkreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Noe av det ble noe vilt med tanke på andre biler i trafikken, men gøy? jaajaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 denne er bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 ja den er det. Bilen i den filmen er 100% lik m5 3.8en jeg hadde for ett par år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Mangler litt dekkrøyk... Det gjør ikke denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 den siste der var virkelig fin sladd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Det var en jevn og fin sladd ja, med dekkrøyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Det gjør ikke denne.... heaheah LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Liten runde fra en 323 jeg hadde.. med laaav utveksling så klarte bare 1.gir.. Kan, siden jeg delte litt kritikk lengre oppe, si at plassen er avsperra for annen ferdsel En kompis av meg sin gammle 325i, med sebring grenrør og effektanleggm samt chip.. Faktisk den peneste lyden i E30 jeg har hørt noen gang! http://www.youtube.com/user/E30power1#p ... 8m0iwcGBCA http://www.youtube.com/user/E30power1#p/u/3/oNeP69sFFXc http://www.youtube.com/user/E30power1#p/u/4/IhpsyMMRZMI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Liten runde fra en 323 jeg hadde.. med laaav utveksling så klarte bare 1.gir.. Kan, siden jeg delte litt kritikk lengre oppe, si at plassen er avsperra for annen ferdsel Den bilen der har jeg hatt i mtt eie en liten uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Liten runde fra en 323 jeg hadde.. med laaav utveksling så klarte bare 1.gir.. Kan, siden jeg delte litt kritikk lengre oppe, si at plassen er avsperra for annen ferdsel Den bilen der har jeg hatt i mtt eie en liten uke Var ikke du som ringte meg en gang? eller sendte mld? Var en som tok kontakt skjønner du, som lurte på ting ang bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå