Jørgen Lie Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 http://www.youtube.com/user/E30power1#p/u/4/IhpsyMMRZMI Flott lyd, ja! Minner faktisk litt om Audifemmer! haha, du kødder nå?? Herlige 6`er lyden !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Denne er jo rå da Den var nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Jo det er nok denne De felga solgte jeg etter en tid. Var M-tech bakfanger, men noen hadde skjært et stooort hull, så tok den av å solgte den.. Var en del rust i bilen, men jeg fiksa alt d andre å fikk den EU-godkjent. Bytta ut mye av el-anlegget å kobla opp alle lys på nytt bla.. Så solgte jeg den til en i Førde... Om de er den eg trur så er den blitt m3 no Jeg solgte den videre til en fra samnanger hvertfall. Tror ikke han hadde videre planer om å bygge om til m3. Men da jeg solgte den sto det en 325 motor og ikke 323... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Jo det er nok denne De felga solgte jeg etter en tid. Var M-tech bakfanger, men noen hadde skjært et stooort hull, så tok den av å solgte den.. Var en del rust i bilen, men jeg fiksa alt d andre å fikk den EU-godkjent. Bytta ut mye av el-anlegget å kobla opp alle lys på nytt bla.. Så solgte jeg den til en i Førde... Om de er den eg trur så er den blitt m3 no Jeg solgte den videre til en fra samnanger hvertfall. Tror ikke han hadde videre planer om å bygge om til m3. Men da jeg solgte den sto det en 325 motor og ikke 323... Om de er den eg trur så er den blitt m3 no Jeg solgte den videre til en fra samnanger hvertfall. Tror ikke han hadde videre planer om å bygge om til m3. Men da jeg solgte den sto det en 325 motor og ikke 323... Ja han har 325 motor med turbo som vart montert i fjord, og karosseriarbeidet jobba "vi" ein del med i fjord vinter .. og no er den ferdig lakkert sån var dn før kan hende eg roter men men?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tippen Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=oBgPKBUpaCQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå