spruddel Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Jeg og en kompis har gått til innkjøp av et nydelig prosjekt. Kjøpte en hjemmesveisa "olabil"-ramme som vi skal få på en crossermotor på. Motoren er en 150ccm. Er stiv bakaksel med kjededrift, så satser på litt morsom kjøring i vinter. Bildene taler for seg Måtte dele bilen for å få plass til den i en Mitsubishi Colt Utrolig hva man får i en slik bil! Crossern Har litt problemer med forgasseren. Flotørkammeret er litt gåent. Hvis det er noen i Oslo-området som er gode til å sveise og vil hjelpe til litt, så bare send en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Må vel ærlig innrømme at jeg faktisk ble litt skuffet nå.. Trodde det faktisk var snakk om 1serie med v12 eller noe.. Men kan vel si at jeg tok litt feil der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Nå ble overskrifta bedre ja. Men må vel si at denne er veldig veldig i grenseland for hva som kan postes under bmw-prosjekter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Nå ble overskrifta bedre ja. Men må vel si at denne er veldig veldig i grenseland for hva som kan postes under bmw-prosjekter.. Forsåvidt enig, men morsom lesning uansett, så jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Måtte jo ha BMW-logo i front Og om det er litt over grensen, så er det forståelig og det er bare å slette den. Men er da et litt morsomt prosjekt. Kjekt å lære seg en del om virkemåten til ting, samt sveising osv. Har før prøvd oss på motorisert trehjulssykkel og motorisert seng, men dette bør bli litt bedre forhåpentligvis Blir forhåpentligvis noen filmer hvis vi får den til å gå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå