r.nordal Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Hei. Tenkte og sote rutene på bilen min. En BMW 520 i, sedan. 2000 modell. Lurer på om det er mye arbeid og demontere interiøret i dørene, når det er airbag der?
Robin L Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 på min er det hvertfall lagt på film uten å ta ut glassa.. : ) så ikke noe mer jobb enn uten airbag.. hakket proffere å ta ut glasset å gjør det selvfølgelig
fjeldal Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 trenger uansett ikke ta ut glassa. men du må ta av dørtrekkene og listene rundt vinduet, for å få filmen helt ut i kantene og ned. bakruta må du mest sannsynlig ut med baksetene og hatte hylla for å klare å komme greit til. Men det ekke no problem
Sjøbuse Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 gjort dette selv uten å ta ut noen ruter eller dørtrekk. ikke så vanskelig. og meget bra resultar.
fjeldal Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 når ikke du tar av dørtrekket så får du ikke filmen ned under pakninga. Da kan den løsne fort. så anbefales å ta av dørtrekkene for å få filmen noen cm lengre ned...
Sjøbuse Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 ikke problem på min. hatt filmen på i 1 år snart. brukte bare den skrape saken til å dytte under lista. og lista står igjen om jeg tar ut dørtrekket på bilen min uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå