Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge god-motoren og evt gir.. Motoren har knekt vannpumpeaksling og det er et lite hull i registerdekselet, samt att ene festet på selve dynamoen er knekt.. Meget kurant å fikse alt sammen:) Det er en -99 mod som har gått ca 180000km. Alt elektrisk medfølger, inkl gasspedal-potmeter, ews og tenninglås m/nøkler, helt nye luftmassemålere.. (ikke instr..) Svinghjul og clutch ble byttet for 100mil siden.. Tlf 98623308 s035vjdkmjzosj9ya0v8.jpgt1yqaf5pwgfqkzl3dx4i.jpg

Skrevet

Va de i ha tenkt først:) men så vart no biln solgt.. datasprut e nok det enklaste ja.. ellers ser det ut te å passe utruli bra! (bortsett fra eksos da såklart)

Skrevet

synes du krever litt mye for en så å si skada motor... men den er kanskje i stand ellers... har hørt det kan være litt tull med 99-mod... er det denne eller er denne etter det motoroppgraderinga?

Skrevet

det står en pris der for motor fikset også.. men du får komme med et bud da! ingen skambud, da har jeg den heller på lur:) tull og tull.. har hørt fint lite jeg da, bortsett fra att noen kan ha et lite oljeforbruk pga stempelringene. og rasling i vanosen, som er overhalt på denne motoren.. (sjekk dr.vanos.com for info) vet ikke om denne er før eller etter "oppgraderingen" men jeg hadde ikke tvilt på å satt den i min bil iallefall:) og grunnen til att jeg ikke har gjort det er at jeg kjøpte meg en bil som er godkjent med m30turbo, dvs det ble forandringer i de opprinnelige planene mine..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...