richardw Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Har akkurat kjøpt meg en BMW 320i Sedan som første bil. Er fornøyd med kjøpet, men jeg vil gjøre noen endringer. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med den, let me know! Her er noen bilder av kjerra (Er ikke beste bildene siden de er tatt med Iphone, pluss at det er grått vær i bud . Men skal bruke speilreflekskamera en dag å ta finere bilder.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Fin bil. Alltid artig å se folk med E46 og spesielt sedan. Litt mer spesielt enn coupe etter min mening, for det er tross alt coupene du ser mest til og ikke fine sedaner. Men jeg tror nok folk er enig når jeg sier at bilen din trenger seriøst litt senking. Ser alt for høy ut foran. Er riktig nok ikke nødvendig med ekstrem senking, men litt trenger den. Spesielt foran og det skader nok ikke med litt bak heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Gratulerer med første bil:) det du må gjøre er: full m pakke, ccfl ringer, nye felger, xenon, 4-rørs eksos, LED baklys. Da får du deg en kjempe flott E46:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Fin bil. Alltid artig å se folk med E46 og spesielt sedan. Litt mer spesielt enn coupe etter min mening, for det er tross alt coupene du ser mest til og ikke fine sedaner.Men jeg tror nok folk er enig når jeg sier at bilen din trenger seriøst litt senking. Ser alt for høy ut foran. Er riktig nok ikke nødvendig med ekstrem senking, men litt trenger den. Spesielt foran og det skader nok ikke med litt bak heller. Takk:) Må si meg enig der ja! litt senking hadde gjort godt. Reef89 : er ganske fornøyd med felgene, men det er mye bra du nevner, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anersj Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 strøøken etter min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 strøøken etter min mening! var litt å ta i det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå