Bmwturbo Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Har en ganske bra e34 som selges i deler eller hele bilen som den står, bilen har gått 156462 km. Bilen er rustfri under, 2 av dørene er så som så med ikke rust men skrapete og bunkete, og venstre fram sjerm har rust. eneste bilen mengler er motor dette er en automat så den kna følge med bilen. eneste som jeg vet er gale på bilen er styresnekken som er ødelakt. så er du interesert i hele bilen eller deler fra den så send en pm. Jeg har nå en ganske bra katalysator, radiator mitre eksos og en motor som jeg er litt usikker på, men toppakningen er nokk ikke helt god, jeg selger hele bilen for 2500,- uten motor. ellers så selger jeg peler fra bilen til spott pris. eks. radiator 300,- automat kasse 300,- katalysator 300,- ja du sjønner tegningen.
Bmwturbo Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 e d noe du trenge så spør, e åpen for alle bud på bil å deler.
Bmwturbo Skrevet August 26, 2010 Forfatter Skrevet August 26, 2010 Bilen blir kasta neste uke så vis d e noen så trenge deler så kom nå..... deler går te gibort pris.... ingenting for over 300,-
Bmwturbo Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Deler går te gibort pris....
ThErEx Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Har du Lmm til 520/525 M20( eller hvem motor det er)
Bmwturbo Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 et er noen andre felger som står på bilen nå di er 15" men skam dårlige pigg dekk det er 5 eika "penta" felger helt ok..... 400,-
Halvorsen Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Er interessert i instrumentpanelet! pris ?
Bmwturbo Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 spidoen du tenke på?? e tatt ut men har et te men det e gått litt lenger da.... 250..... et eller aent, men alt funke på det o.....
Bmwturbo Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Har en ganske bra e34 som selges i deler eller hele bilen som den står, bilen har gått 156462 km. Bilen er rustfri under, 2 av dørene er så som så med ikke rust men skrapete og bunkete, og venstre fram sjerm har rust. eneste bilen mengler er motor dette er en automat så den kna følge med bilen. eneste som jeg vet er gale på bilen er styresnekken som er ødelakt. så er du interesert i hele bilen eller deler fra den så send en pm.Jeg har nå en ganske bra katalysator, radiator mitre eksos og en motor som jeg er litt usikker på, men toppakningen er nokk ikke helt god, jeg selger hele bilen for 2500,- uten motor. ellers så selger jeg peler fra bilen til spott pris. eks. radiator 300,- automat kasse 300,- katalysator 300,- ja du sjønner tegningen.
Robin L Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 beige interiør om jeg ikke ser feil? jeg trenger hendelen til vindusheisen bak + det klipset på siden av ramma på stereon om du skjønner. (det er to slike lister/klips på hver side av denne ramma, trenger den på førersiden) pris?
Bmwturbo Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 bilen et kjørt til hugging i dag desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå