316 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Tåler da litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Kjipt å bruke penger på en slik da. Ikke for at den er så dyr, men at du trenger den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Dårlig at sideskjørtet ikke tålte den tigershoten under bilen da! Crap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Prøvde det samme med bilen min istad... Det var kanskje ikke så dårlig at bare sideskjørtet ramlet av på Roycen, det var mer som ramlet av på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Bilder ! Var det noe som ikke ramla av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Ja! Girkula! for den er nemlig fra Performance!!! hehe... Nei jeg er i stavanger, langt fra både bil og dynamitt. Kanskje like greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå