Oddey Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Selger en 318is i deler, har alt av delene enda, skal bare ha chassiet selv! Kommer med mer info og bilder imorgen. Selger alt, understell, eksos, motor, front, bag.luke, panser+++ kom med bud! Noe ihvertfall: 318is Motor: 6000kr Eksos anlegg: 1500kr Bakfanger: 500kr Grill med nyrer: 500kr Felger: 2500kr Dører: 1000kr for begge Panser: 1500kr bag.luke (har 2 stk, en fra m3 evo og denne), 500kr stk framstilling: 1000 kr bakstilling: 1000 kr front lykter: 500kr blinklys forran: 300 kr osv=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 venter på bilder=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Vet ikke om felgene blir bane felger eller solgt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Du vil ikke selge gulvteppet ditt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 skulle hatt motorn din men hakke råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Du vil ikke selge gulvteppet ditt vel? Kom med bud det;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 skulle hatt motorn din men hakke råd kanke det du. blir jo 2 for mye ventiler på vær syl og alt for mye som kan gå istykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oem Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Hei. Har en 1996 E-36 318 automat. Toppakningen er røket og jeg sitter og lurer på om jeg skal bytte den, eller bytte hele motoren. Vet du om din 318is motor passer rett på plass i min bil eller ikke? Hvor langt er din gått og hvordan er den ellers i stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Den skal vell passe rett oppi vil jeg anta, km standen vet jeg ikke da jeg ikke har satt strømmen på bilen enda, kan ta å sjekke dette imorgen, den skal være i ganske bra stand ifølge selger, alle pakninger i motoren var vist blitt byttet og jeg kan ikke se noen som helst steder at den så mye som svetter litt olje, kan gi deg mere info imorgen:) mulig du trenger hjernen også, det vet jeg ikke men kan sjekke det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 500,- pr frontlykt eller for begge to? Vet du hva frakten vil komme på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svampebob Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Er muligens intressert i motoren, men vet du om jeg får den godkjent i en 318i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 500,- pr frontlykt eller for begge to?Vet du hva frakten vil komme på? Tror frakten ender på ca 200kr. Er for begge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Er muligens intressert i motoren, men vet du om jeg får den godkjent i en 318i? Helt ærlig vet jeg ikke, hørt noe om at man ikke får godkjent motor som er eldre enn bil, men det gjaldt E36 m3 motor i e46, så mulig den delen bare gjelder karosseri typer, utenom det burde det være det minste problemet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannyboey Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Trenger ny venstre vinduviskere til min e36, altså komplett med feste og alt, for min venstre visker bare henger å slenger. Vetikke akkuratt navnet på delen men du skjønner vell hva jeg mener? Mulig å kjøpe den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 skulle hatt motorn din men hakke råd kanke det du. blir jo 2 for mye ventiler på vær syl og alt for mye som kan gå istykker hehe men skulle hatt i forden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå