Gå til innhold

Hel E36 318is coupe selges i deler, bilder lagt til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en 318is i deler, har alt av delene enda, skal bare ha chassiet selv! Kommer med mer info og bilder imorgen.

Selger alt, understell, eksos, motor, front, bag.luke, panser+++ kom med bud!

Noe ihvertfall:

318is Motor: 6000kr

Eksos anlegg: 1500kr

Bakfanger: 500kr

Grill med nyrer: 500kr

Felger: 2500kr

Dører: 1000kr for begge

Panser: 1500kr

bag.luke (har 2 stk, en fra m3 evo og denne), 500kr stk

framstilling: 1000 kr

bakstilling: 1000 kr

front lykter: 500kr

blinklys forran: 300 kr

osv=)

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
skulle hatt motorn din men hakke råd :P

kanke det du. blir jo 2 for mye ventiler på vær syl og alt for mye som kan gå istykker :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Skrevet

Hei. Har en 1996 E-36 318 automat. Toppakningen er røket og jeg sitter og lurer på om jeg skal bytte den, eller bytte hele motoren. Vet du om din 318is motor passer rett på plass i min bil eller ikke? Hvor langt er din gått og hvordan er den ellers i stand?

Skrevet

Den skal vell passe rett oppi vil jeg anta, km standen vet jeg ikke da jeg ikke har satt strømmen på bilen enda, kan ta å sjekke dette imorgen, den skal være i ganske bra stand ifølge selger, alle pakninger i motoren var vist blitt byttet og jeg kan ikke se noen som helst steder at den så mye som svetter litt olje, kan gi deg mere info imorgen:) mulig du trenger hjernen også, det vet jeg ikke men kan sjekke det:)

Skrevet
Er muligens intressert i motoren, men vet du om jeg får den godkjent i en 318i?

Helt ærlig vet jeg ikke, hørt noe om at man ikke får godkjent motor som er eldre enn bil, men det gjaldt E36 m3 motor i e46, så mulig den delen bare gjelder karosseri typer, utenom det burde det være det minste problemet:)

Skrevet

Trenger ny venstre vinduviskere til min e36, altså komplett med feste og alt, for min venstre visker bare henger å slenger. Vetikke akkuratt navnet på delen men du skjønner vell hva jeg mener? :) Mulig å kjøpe den?

Skrevet
skulle hatt motorn din men hakke råd :P

kanke det du. blir jo 2 for mye ventiler på vær syl og alt for mye som kan gå istykker :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

hehe

men skulle hatt i forden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...