jon///M Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 heisann, har just motatt mitt fk kønigsport coiloversett, men jeg kan ikke finne ut hvor hardhetsjusteringen til bakdemperene er, jeg ser at det er innsatsdempere bak, må jeg da ta ut demperen for og justere??
S.Hafsmo Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 bakdemperen må justeres før den monteres ja. den klemmes helt sammen og roteres en eller annen vei. du kjenner det godt på demperen om den blir hard eller myk. tror det er 4 eller 5 steg.
Hardtop Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Du må også ta ut den ringen som sitter øverst oppe i støvkappen. Trykk den ned via hullene på toppen, og vipp den bort. Deretter presser du demperen helt sammen inntil du kjenner den går i inngrep. Vrir du med klokka blir den stivere, trinnløst.
S.Hafsmo Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 mener det sto i "instruksjonsboka" at det bare var 4 eller 5 trinn på mine ihvertfall. kan heller ikke huske at jeg måtte ta av noe for å gjøre det, men nå er det en stund siden jeg monterte dem, så jeg ble brått usikker.
Hardtop Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Vi har nok rett begge to. Det ser ut til å være to ulike justerbare dempertyper fra Koni. http://www.amdtechnik.com/technical.koniadjustment.cfm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå