Boddiz Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Når jeg trykker på knappen på spaken kommer det ikke opp noe. Det skjer rett og slett ikke noe i displayet, fortsetter bare å vise klokka. Noen som har vært borti dette?
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 kan være knappen din som er defekt da... er ikke så mye annet jeg koimmer på i farta...
Boddiz Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Ok det var det han på bilia og sa det kunne være - ellers så var det selve instrumentpanelet(!) sa han.
Boddiz Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Kjøpt ny knapp, dvs ny blinklysarm. Noen som vet hvordan denne byttes? Evnt link til diy-side for dette eller lignende? Takker og klukker!
Lars89 Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=355599
Boddiz Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Litt kjedelig at bildene er borte fra den posten du linka til, men takk likevel Rattet må altså av ja, hadde håpet jeg hadde sluppet unna det, men ser ikke bedre ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå