Tom K Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Man skal aldri høre på hva andre synes , det som teller er hva man selv synes er fint/tøfft
316 Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Du kan få lov, hvis du lar eksosen gå ut gjennom pasasjerdøra...
powerfulglenn Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Har sånn selv bare i plast hehe.... De glinser litt mere haha Men ble litt lei til slutt av at det krølla seg sammen også sånnt så satt det i crosscarten min:) Ble ganske tøfft:) Men Synes de plast "Mattene" er ganske greie og du får dem til en grei pris... for en rull som man kan klippe i selv fikk jeg for 1-200kr på bilextra tror jeg:) Det hadde ikke skada og kjøpt en rull og bare sett åssen det hadde blitt da:P
Tom Marius Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Fyr løs! Syns personlig at det er gromt! Skal ha sånne plater som ''dørtrekk'' eterhvert sjøl, bare litt mattere
ehrnst Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 plater i banebil? riv ut alt å legg et par remser med "grip tape" sånn du har på skateboard.
powerfulglenn Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 plater i banebil?riv ut alt å legg et par remser med "grip tape" sånn du har på skateboard. Hehe, kan ta av de bretta jeg har her Haha funker vell ikke like bra?
ehrnst Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 er de ikke derfor du skal ha plater da. for å ikke skli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå