hamansen Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Noen som er god på photoshop, som kan hjelpe meg litt?? Ønsker å få lagt ei sort "pin stripe" i profilene som går midt på felgeikene.. Satt stor pris på om noen hadde orket dette, er sikker fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 fort og gæli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 thanks Når du først er i farta, gidde du å legge inn med sorte/mørke eiker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ble tøft med sort senter da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Sort med linjene var fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 jeg synes sølv med sort stripe var tøffest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 er veldig usikker på om jeg skal få de lakkert.. må finne meg noe lakk som kan vaskes av enkelt, bare for å få sett hvordan d blir i real life, før jeg går så langt at jeg begynner å pusse på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 jeg synes sølv med sort stripe var tøffest Helt klart enig med dette. Sorte felger på sort bil er kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå