Trond g Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 er det noen som kan bmw 520i 12ventiler motor her?, jeg ksl skifte toppen på min og mangler bare og ta av og sette på igjen, men er det noen BMW eksperter som bor i oppland som kan komme og hjelpe med med dette i løpet av uka?, det ville vært nydelig:D. takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 *skifte over til å bli "e34_525tds"* Skriv en ordentlig emnetittel vær så snill? =) Btw, du lærer mest av å gjøre selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond g Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 det er det at jeg vil gjerne få hjelp så det blir ordentlig, så jeg slipper og bytte 3-4 ganger liksom:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 der ja.. bedre Hehe, ja jeg skjønner det, men det er mange guider på nettet til dette, google it Bare vær nøye og hold rede på alt, kjøp slipesett på koed. da får du med alt du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond g Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 åja, nei jeg trengte ikke slipe sett, det var en ventil åpner som hadde knekt:P, åsså så en jeg kjenner at det var bedre og skifte hele toppen da:), så da gjør jeg det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 du må bytte strekkbolter og slikt da... det er du klar over? og du bytter like godt toppakning når du har greia oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond g Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 det var kanskje ikke så dumt, da bestiller jeg slipe sett med en gang:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Ser du, fikk hjelp av meg vett Ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond g Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Genialt:D, takker for svar og hjelp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå