babjorn Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Alt for fin til vinterbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Neida skal nok ta vare på den selv om jeg skal bruke den i vinter Har noen dårlige mobil bilder, men alltid gøy med bilder, selv om de fleste er like hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ikke kjør filler av den da. Minner om hvor få det er av disse på veien igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 hehe var da veldig, skal ta vare på den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 OMG dyr forsikrig på denne stakkars e28n nesten 7000.- minste kjørelengde og ansvar . Huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Du kjøpte vel ikke denne av en kar ved navn Tor K(Ch)ristian? Mener å huske at denne har gått her i byen for en kort stund siden.. Da gikk den der en kort stund hvertfall, for denne gikk i Elverum ganske lenge, mener jeg å huske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Grombilen sin det, holder på å montere no mer lyd i bilen må ha nytt interiør, er jo som å sitte i en sofa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Høres ut som de fleste forbinder "vinterbil" med noe man sladder grøfter, innkjøringer, rundkjøringer og andre plasser med Så egentlig veldig bra ut den bilen, så håper og tror du tar godt vare på den SOm flere sier er det vel ikke så mange igjen, og har heller ikke sett E28 med denne typen eksteriør før tror jeg Tipper du finner deg godt til rette i den der der etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Har faktisk ikke vært av veien med mine vinterbiler, selv om de har blitt behandlet hardt, og til tider i svært høy hastighet, men de ser ikke i nærheten så bra ut som denne. forbinder ordet vinterbil med: Sliten bil. Misunner deg denne ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Hehe hadde det vært en m535 så skulle jeg nok parkert den i garasjen om vinteren, men er jo en 518i kjøpte denne siden jeg ikke gidder å kjøre med caddyn må ha noe som er litt gøy om vinteren, m3n kjører jeg ikke om vinteren og ikke e46n heller grei bil til en billig penge, ryker den så ryker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Tok en Rask motorvask idag, var tom for avfetting så ble bare såpe. men ble greit nok, fint å dille litt dagenderpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Nydelig bil. Pass godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 råe felger på rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Jo takk, meget fornøyd me den går som ei kule alt funker enda hehe har ikke kjørt m3n etter jeg henta denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå