Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva er "reglene" for dette? Jeg tenker å stille med E12n. Hvordan forberede meg best? :)

Reglene ligger på Bmwccnr.com og det er stort sett som' mysild ' skriver Vaske vaske støvsuge polere #-o#-o

Petter

Skrevet
Jeg kan dømme i år, tror ikke jeg skal stille bilen...

fint Jay-O :) Og få med deg en hel gjeng med tilskuere :applause:

Petter

Skrevet

Og til alle dere som har tenkt at kansje kan jeg delta ? Vask bilen grundig i alle kriker og kroker , husk vi sjekker under matter , i dørkarmer , luftdyser . mellom seter . Ja alle utenkelige steder . Vi deler også ut premie for mest langveisfarende . så om du er utenbys fra , husk å gi beskjed ved innsjekk .

Egen avd med M-biler .

Bilradiospesialisten kommer og viser oss lyd og bilder .

Johs Lunde stiller ut 750 en.

Bavaria stiller også en F-10 og en X-5

Lunde Event står for salg av mat og drikke , og som rosinen i pølsa er det bekreftet at vi kan få leie Nor-Tech en.

Petter

Skrevet

Et par spørsmål:

Har ikke polert bilen min siden påske, og det er derfor blitt litt swirls/vaskeriper i lakken. Er dette noe som blir bedømt, eller går det kun i faktiske riper/skraper (som det står i pkt 2.1)?

Blir det trekk i poeng for sub/forsterker som er montert i bagasjerom?

Vurderer å bli med, men er noe vanskelig pga jobb desverre :(

Skrevet
Et par spørsmål:

Har ikke polert bilen min siden påske, og det er derfor blitt litt swirls/vaskeriper i lakken. Er dette noe som blir bedømt, eller går det kun i faktiske riper/skraper (som det står i pkt 2.1)?

Blir det trekk i poeng for sub/forsterker som er montert i bagasjerom?

Vurderer å bli med, men er noe vanskelig pga jobb desverre :(

Vi bedømmer kun faktiske riper / skraper .

Og ja vi skal trekke for ting som ikke hører til i bilen , om ikke dette går inn under modifisert . Men her tenker jeg at feks Tommy kan svare bedre :)

Petter

Skrevet
Og til alle dere som har tenkt at kansje kan jeg delta ? Vask bilen grundig i alle kriker og kroker , husk vi sjekker under matter , i dørkarmer , luftdyser . mellom seter . Ja alle utenkelige steder . Vi deler også ut premie for mest langveisfarende . så om du er utenbys fra , husk å gi beskjed ved innsjekk .

Var noe sånt jeg var ute etter ja :) Takker for svar.

Hvordan er det med tidens tann? Setebeltelåser som er lyserøde istedet for knall røde f.eks.? Og låselister rundt rutene med små, svarte prikker i krommen. (Går ikke å polere det bort, da det er plast over krommen der). Er det noe jeg må regne med å bli trukket for?

Skrevet

jepp! Det er det! men vask bilen grundig, og prøv! så vet du hva du må gjøre bedre til nesteår ;-) hehe... dumt jeg ikke kan komme altså... min er jo slikket inni nå... og dørtrekket er jo fiksa... kunne sanka flere poeng i år hehe

Skrevet

Jeg har vasket og støvsugd til den store gullmedaljen :P

En runde til med SwirlX på taket og nok en runde med Tech Wax 2.0 rundt hele bilen, så skal jeg være omtrent klar. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...