Jay-O Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Jeg kan dømme i år, tror ikke jeg skal stille bilen...
rolfi Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Hva er "reglene" for dette? Jeg tenker å stille med E12n. Hvordan forberede meg best?
pettmon Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Hva er "reglene" for dette? Jeg tenker å stille med E12n. Hvordan forberede meg best? Reglene ligger på Bmwccnr.com og det er stort sett som' mysild ' skriver Vaske vaske støvsuge polere Petter
pettmon Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Jeg kan dømme i år, tror ikke jeg skal stille bilen... fint Jay-O Og få med deg en hel gjeng med tilskuere Petter
pettmon Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Og til alle dere som har tenkt at kansje kan jeg delta ? Vask bilen grundig i alle kriker og kroker , husk vi sjekker under matter , i dørkarmer , luftdyser . mellom seter . Ja alle utenkelige steder . Vi deler også ut premie for mest langveisfarende . så om du er utenbys fra , husk å gi beskjed ved innsjekk . Egen avd med M-biler . Bilradiospesialisten kommer og viser oss lyd og bilder . Johs Lunde stiller ut 750 en. Bavaria stiller også en F-10 og en X-5 Lunde Event står for salg av mat og drikke , og som rosinen i pølsa er det bekreftet at vi kan få leie Nor-Tech en. Petter
Ad|oS Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Et par spørsmål: Har ikke polert bilen min siden påske, og det er derfor blitt litt swirls/vaskeriper i lakken. Er dette noe som blir bedømt, eller går det kun i faktiske riper/skraper (som det står i pkt 2.1)? Blir det trekk i poeng for sub/forsterker som er montert i bagasjerom? Vurderer å bli med, men er noe vanskelig pga jobb desverre
pettmon Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Et par spørsmål:Har ikke polert bilen min siden påske, og det er derfor blitt litt swirls/vaskeriper i lakken. Er dette noe som blir bedømt, eller går det kun i faktiske riper/skraper (som det står i pkt 2.1)? Blir det trekk i poeng for sub/forsterker som er montert i bagasjerom? Vurderer å bli med, men er noe vanskelig pga jobb desverre Vi bedømmer kun faktiske riper / skraper . Og ja vi skal trekke for ting som ikke hører til i bilen , om ikke dette går inn under modifisert . Men her tenker jeg at feks Tommy kan svare bedre Petter
rolfi Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Og til alle dere som har tenkt at kansje kan jeg delta ? Vask bilen grundig i alle kriker og kroker , husk vi sjekker under matter , i dørkarmer , luftdyser . mellom seter . Ja alle utenkelige steder . Vi deler også ut premie for mest langveisfarende . så om du er utenbys fra , husk å gi beskjed ved innsjekk . Var noe sånt jeg var ute etter ja Takker for svar. Hvordan er det med tidens tann? Setebeltelåser som er lyserøde istedet for knall røde f.eks.? Og låselister rundt rutene med små, svarte prikker i krommen. (Går ikke å polere det bort, da det er plast over krommen der). Er det noe jeg må regne med å bli trukket for?
///Mysild Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 jepp! Det er det! men vask bilen grundig, og prøv! så vet du hva du må gjøre bedre til nesteår hehe... dumt jeg ikke kan komme altså... min er jo slikket inni nå... og dørtrekket er jo fiksa... kunne sanka flere poeng i år hehe
rolfi Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Jeg har vasket og støvsugd til den store gullmedaljen En runde til med SwirlX på taket og nok en runde med Tech Wax 2.0 rundt hele bilen, så skal jeg være omtrent klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå