Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vi trenger dommere , fortrinnsvis noen som ikke selv stiller ut bilen . Meld deg på :D

Petter

BMWCCN Rogaland

Kan sikkert stille som dommer jeg viss det ikke er noen andre. Jeg er kansje litt liten men jeg også kan vel se en ripe :P

Skrevet

er nok ikke bare riper du skal se, slitasje på seter, støv i luftkanaler, inni mellom setene, merker i taket, dashen generelt, felger, dekk etc, men det er alltid 2 dommere per bil ;-)

Skrevet

Forsto det som at instruksjonsbøker og servicehefte kan ligge i hanskerom?

Hvordan er det med vognkort og kjøreseddel til prøveskiltene? :)

Skrevet

Det som hører til bilen : vognkort , instruksjonsbok, servicehefte ++ skal ligge i hanskerommet , eller egnet plass .

Petter

Skrevet
Dette hørtes ut som MYE arbeid ^^

Vet ikke om eg tør still ut bilen, hørtes maks arbeid ut, an ekje såå strøken :P

Hahaha, akkurat det samme som jeg tenkte. Ikke at arbeidet er problemet, men er redd det ikke er godt nok :P

Skrevet

Giddalause er dere!

Det er jo bare snakk om en grundig vask som dere sikkert er vant med å ta. Så er det jo å være litt ekstra nøye med vask og støvsuging inni. Tørk inni karmer, bagasjerom og motorrom.

Det er jo ikke såååå stress da.

Nå skal jeg snart ut og kose meg med Z4en.

Skrevet
Dette hørtes ut som MYE arbeid ^^

Vet ikke om eg tør still ut bilen, hørtes maks arbeid ut, an ekje såå strøken :P

Hahaha, akkurat det samme som jeg tenkte. Ikke at arbeidet er problemet, men er redd det ikke er godt nok :P

Jeg tenkte det samme som dere ifjor, men det er utrolig hva du kan lære av å delta! De tingene som fikk påpek på min ifjor gjorde jeg noe med etterpå, og da ble den enda finere!

Har ikke tid i år til å gjøre noe med min, har andre prosjekter på gang, men hvis ikke hadde jeg brukt dagen idag til å vaske og shine ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...