Gislius Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Hehe, har gått en del timer idag på bilen, så blir nok utstilling ja ^^ Er som Jay-o sier, mye å lære!
Gislius Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Det er altså før 11 vi må melde oss på utstilling? EDIT: Fant det en plass til, følte meg ganske sikker nå^^
pettmon Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 ja påmelding før 11,00 litt tidlig , men det er jo greit med alt som er gjort . Petter
Gislius Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Var jo ikke så tidlig, bor jo rett bort i gata ^^ Kongever og!
pettmon Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Ja i dag hadde vi det strålende , fint vær og masse fine biler . Og den harde kjerne hadde vasket og gnikket til den store gullmedalje .Peoples choise ble i år en besøkende 328 . Resten kommer jeg tilbake til . Resultatene blir lagt ut på www.bmwccnr.com Så vil vi rette en stor takk til Lunde Event som stilte opp på kort varsel og hjalp oss å gjennomføre et supert treff . Likte spesielt turen med Nord-tech , fart på 117 knop er ikke verdagskost Petter Bmwccn Rogaland
pettmon Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 jeg hadde så mye å gjøre i dag at jeg ikke fikk tid å ta bilder . Bilradiospesialisten gikk på en smell , og kom desverre ikke . Johs Lunde , hadde glemt han skulle stille ut 750 en og var dratt til Sirdalen . Petter Men bortsett fra det hadde vi et kjempetreff i dag
jonr Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 ok ligger bilder her http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... =532740855
StigJ Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Har åpnet albumet for alle. Så håper at alle som vil innom og se får sett dem. Masse flotte biler i år også. KNALLTREFF MED KNALLVÆR!!!
jonr Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 var ditt album ja bilen din var som vanlig nydelig
huldra66 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Flott utført og glimrende plass dere hadde funnet. Håper dere legger det her neste år også og bestiller samme vær Litt synd att det ikke var enda større oppmøte , men men kansje til neste år Hilsen Terje
rolfi Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Veldig fint arrangement og masse fine biler! Gleder meg til neste år. Jeg hadde ikke tid til å klargjøre bilen helt slik jeg ville, men kommer nok sterkere tilbake neste år i klassen "Eldre modifisert"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå