Gå til innhold

Trenger hjelp angående Iphone til e39!

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper det er noen smarte folk her som kan hjelpe meg litt.

Jeg tok en sjangs når jeg var ute på plattformen nå og bestilte Iphone dock til bilen fra 2point5.com.

Men når jeg kom hjem idag, så fant jeg ut at jeg ikke har kablene til cd veksler liggende i bagasjerommet. :(

Anlegget i bilen er originalt BMW Buisness cd rds. Men jeg la merke til at knappene på radioen min er litt forskjellig fra andre. Jeg har ikke Mode knapp blant annet.

Er det noen som kan litt om dette og kan hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Amzoch! :)

Anlegget mitt er nesten helt likt det du har bilde av. Eneste forskjellen er at det ikke står

DSP på den. Den knappen heter kun audio hos meg.

Jeg tok ut hele spilleren igår men fant ikke noe sted hvor pluggene til Dice boksen kunne kobles inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffer ska du ha den i begarsjerommet? der setter man ipod`en. regner med du vil ha den som tlf også når du har den i bil? (mulig missforstått denne dice tingen)

har du denne?

334x8b5nxctnxv8dgypr.jpg

men mode knappen e på samme plass.

Kjøpte meg denne før å sette iphone i. men har ikke testa den sia iphone ikke e kommet ennu..

5380.JPG

Men ikke alle det går på. Før 2002 på e39 går det vist ikke. men jeg har X5 spilller (01 mod) i min e39 og di kunne du vist fra 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk du må ha en annen kabel for facelift E39.

Hva mener du med en annen kabel for facelift e39?

Jeg var ute å kjørte nå og klarte ikke å få fram noe sted det sto Mode på skjermen heller.

Legger inn et bilde av spilleren min her jeg. Så er det iallfall ikke tvil om hva jeg har. :)

wdry5cddxg5cwcb7okoe.jpg

Takker for alle svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen med ren AUX er at du ikke kan styre ipoden fra stereoen da....Kjekt å legge den i hanskerommet og slippe å trykke på ipoden.

Ja tanken var jo å kunne styre det hele fra rattet og stereoen. Hadde vært moro å fått til dette. Da hadde anlegget blitt komplett i bilen. Har allerede montert pnp forsterker fra blaupunkt og har en 600w fra harman kardon og en 12" rokford kasse i super slim utførelse. :D

Syns det er litt rått når det spiller bra i bilen og at man ikke kan se noe uorginalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

September 2000 kom det facelift på E39. Da byttet det om litt på kabler/kontakter bak på spillern.

Uansett, det kabelsettet jeg linket til er for 1997-2000 5-series og du har det da du har 523i.

Løp å kjøp til DIcen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

September 2000 kom det facelift på E39. Da byttet det om litt på kabler/kontakter bak på spillern.

Uansett, det kabelsettet jeg linket til er for 1997-2000 5-series og du har det da du har 523i.

Løp å kjøp til DIcen din.

Åja. det du mente kjennern. :)

Jeg er bare litt skeptisk enda siden jeg ikke finner noe sted hvor det står Mode. verken knapper eller på displayet. Hvis jeg ikke har mode knappen får jeg vel ikke vekslet over fra vanlig cd spiller og over til Cd veksler/ iphone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...