Gå til innhold

bmw e34 kasterstag?

Bjørn Kjetil
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en bmw e34 som det rister ganske bra i når jeg nærmer meg i 80, men når jeg får litt mer fart på tralla så blir det borte. Har byttet hjelpesnkekka etter jeg fant ut at det var slark i denne, ble ikke noe bedre etter jeg byttet denne. :o

Fant ut at jeg har slark i kasterstaget v.f også kan dette skyldes at rister sånn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme probleme med min e34, når du har butta kasterstag på bilen gidde du og skriva her om det ble bedre ?:)

Ok, skal prøve på det. Rister det ganke bra i bilen din når det først begynner? I min så rister det noe jevlig egentlig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"samme problem" som alle prater om her er altså vibrasjoner ved gitte hastigheter?

forøvrig, casterstagsforinger trenger ikke å vare så lenge om de blir feilmontert (opphenget "hengede" og ikke i "normalstilling").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme probleme med min e34, når du har butta kasterstag på bilen gidde du og skriva her om det ble bedre ?:)

Ok, skal prøve på det. Rister det ganke bra i bilen din når det først begynner? I min så rister det noe jevlig egentlig :o

ja det rister ganske godt når eg ligge mellom 80-90 på motorveien men når eg komme oppi 110 forsvinne det. og når eg bremse ner riste det någe sykt i ratte :S ka komme det av ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casterstag og bæreARMENE har all skyld. Ikke bytt litt og litt, ta hele dritten når du først har delene av bilen. Da forsvinner all klunking, vibrering osv osv.. Casterstag/bæreARMER/midtre styrestag/ytre styrestag/pendelstag fordi den koster 2 kr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...