bmw-520i Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Har da bestilt delen når rekner du med at du har fått montert det:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Byttet da casterstaget idag, ble igrunn ikke særlig bedre egentlig. Men er nok mer i forstillingen som bør byttes ut. Når det rister sånn som det gjør når jeg kjører så sliter jo det ekstra på det som er av foringer fremmi der, Så får undersøke litt mer og se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Sette på noen 15 tommer dekk på bilen og da forsvant ristingen Byttet først ut noen 18 tommere jeg hadde på som jeg trodde det var kast i, til noen 17 tommere og da rista det jo det like bra, så da prøvde jeg for morro med noen 15 tommere foran også og da forsvant det Større felger hjelper vell betydlig til at det rister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Husk disse fine plastringen til å ha rundt senter koppen når du bytter felger har du ikke di så vil det riste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Husk disse fine plastringen til å ha rundt senter koppen når du bytter felger har du ikke di så vil det riste Haha, men det rista jo noe heelt villt og da skulle ike tro de *fine* senterringene skulle ha så mye og si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 vær trygg, de har masse å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Vær trygg ja, er ikke mye trygt med 100 sperre på diffen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 få på senterringene så vil du merke en helt annen bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 skal prøve og få tak i det ;D aner du hvor de selger sånt? Får bare kjøre med de shabby felga mine te da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 regner med at alle som selger felger å dekk har slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 De fleste bilrekvisitaforhandlere har slike senterringer. Du har sikkert felger som og skal passe på E39, og E39 har vel halvannen mm større nav i senter. For en midlertidig fiks fungerer det ganske greit å kjøre noen runder med isolasjonstape rundt navet slik at felgen blir sentrert. Jeg kjørte en stund uten senterringer, og da hadde jeg slik vibrasjon som du refererer til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Hmm, skal testes ut takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå