Gjest Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ville prøvd meg inne på classic forumet i bmwccn. www.bmwccn.no/02classic dritfin bil forresten, ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Meget flott bil du har gått til innkjøp av! Stell fint med den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Denne typen bil blir aldri feil Må si jeg liker de bedre å bedre for hver gang jeg ser en !! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Elsker også 635, få biler med så flotte linjer som den, gratulere med nydelig projekt, dette er bil å ta vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Gratulerer med en flott klassiker. Godt at noen av disse blir tatt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå