larserso Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Jeg har en E46 som er M-tech Individual. Men, skal jeg være helt ærlig har jeg litt vanskeligheter med å finne ut hva som gjør den til en Individual... Den er Orientblå, noe som er standardfarge meg bekjent. Den er tilpasset biodiesel, kan det være det? Det står jo Individual foran mørkt taktrekk og 760 High Gloss Satin Chrome (er ikke det sorte og blanke lister på vindu?), men det er vel også en del av M-tech? Her er utstyrslista om noen kan hjelpe meg: Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 201 RAPE METHYL ESTER VERSION (RME) 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 338 M SPORTS PACKAGE II 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 710 M LEATHER STEERING WHEEL 716 M AERODYNAMICS PACKAGE II 724 EDITION SPORT 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 772 INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 788 M LT/ALY WHEELS 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 972 COMFORT PACKAGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Ser egentlig ingen ting som er individual her. de tingen du nevner er ikke en individual komposisjon. Post de siste 7 i chassinr så kan jeg sjekke en gang til! 201 RAPE METHYL ESTER VERSION (RME) Det har jeg ALDRI sett før. Kan høre med en teknisk ansvarlig hva det er for noe, hvis du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klopgomp Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Betyr at den er tilpasset biodiesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Betyr at den er tilpasset biodiesel... det forsto jeg også!! men jeg jobber med BMW og har aldri sett det eller hørt om det. Så er intressant å høre hva det er for noe. er dette en prøvebil? Kunne man bestille det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Betyr at den er tilpasset biodiesel... det forsto jeg også!! men jeg jobber med BMW og har aldri sett det eller hørt om det. Så er intressant å høre hva det er for noe. er dette en prøvebil? Kunne man bestille det? Visste ikke at det var så uvanlig, men sjekk gjerne opp for mer info om du vil det Har tenkt å selge bilen da den blir litt liten med to barneseter som er bakovervendt. Nysgjerrigheten på hva som gjør den til individual har derfor blusset opp igjen. Har tenkt det kanskje er nettopp biodiesel-muligheten som gjør det. Venter spent på hva du finner ut milhouse Vurderte en stund å prøve å kjøre den på biodiesel også (skal visstnok rense og løse opp mye dritt så kan være bra å kjøre et par tanker i ny og ne om man samtidig bytter dieselfilter), men så gikk drivstoffprisene ned igjen og det var langt mellom stasjonene som solgte biodiesel så det vart ikke noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Få chassisnummeret, så skal jeg se om den kommer opp med individualdata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Få chassisnummeret, så skal jeg se om den kommer opp med individualdata. Supert! Sjekker det i kveld og sender da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Da får ikke jeg sjekket det, må gjøre det på jobben. Husker du reg.nr. da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå