bmwsel Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Noen som har peiling på om det lar seg gjøre å fikse denne? Stort sett front og høyreside som har fott seg en trøkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Alt lar seg jo reparere, men spørsmålet er om det lønner seg. Det der ser ut som kondemnering for min del... Hva slags bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Det er en 120D E87 2004 mod kjørt ca 95000km. Det sitter en M47-TU2D20 under det som er igjen av panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Her er det vel mulig å få godkjent karroseribytte ? kjøpe et tomt skall i utlandet og flytte over delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Mer og bedre bilder er påkrevd. Ser ikke helt umulig ut, men er jo ikke noe du kan gjøre i garasjen hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 denne får du nesten garantert IKKE karosseribytte på. den er ikke vesentlig skada i buret, og du har jo åpenbart ikke så mye deler fra fronten å plombere. (det KAN være du greier deg med motor,gir, bakstilling om motor er helt nok, men det endrer ikke på det faktum at bilen ikke oppfyller de normale kravene for kar.bytte) jobber du på et godkjent opprettingsverksted? hvis ikke får du det heller ikke godkjent. spørs litt hvor stor skade det er snakk om (bakover i karosseriet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Mest sannsynlig skeiv hele driten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Er du vanlig mann i gata er det nok bedre at forsikkringen tar seg av den der. (Les kondemnering) Og som nevnt er dette det "beste" stedet og bulke for å få billen rammeskeiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Det ser værre ut enn det er. Jeg hadde skade på tilsvarende bil for ca et år siden. Skiftet rammevangen komplett, og alt i fronten av løse deler. Rettet innerskjerm og tupp,rettet tårn v side. Denne skaden var på 170000. Bilen var vært 220000. 116i Kunden ville ha den igjen, bilen ble rettet. Dette er solide karroserier så tviler sterkt på at denne skaden har flyttet seg videre i karroseriet. Ramme vangen ser ikke ut som den er nevne verdig ødelagt. Tror dette er en skade som kan repareres innen for bilens verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jepsi pepsi Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 lønnes ikke å rep sånt nåkkå. det bi jækla dyrt, kjøp heiller nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 uten at jeg er noen oppretter, så kan det tenkes at skaden har forskjøvet bilen. Men for all del, alt kan fikses, det er bare et spm om penger, og jeg tror jeg ville latt denna få fri.. Kjipt med kræsjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Alt kommer vel ann på tilgang på brukt deler å plass/tid,er vel det som koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 og ikke minst at man blir værende med bilen til den er høggbar etter 13-15 år. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldrig hadde kjøpt en slik bil med slik historikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå