olsensheep Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 hei da skal jeg selge min helt nye gt vinge , til e36. den er kunn mattet ned da jeg egentlig skulle bruke den på min,men fikk meg en annen bil. har å ett orginal intr til e36 coupe , å en bakrute senker kunne tenke meg noen fine e30 hjul til bilen min. så kan være intr å bytte kan å gi ett mellom legg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 hvordan type interiør er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 det er helt standa mørkt med ruter bitte lite hull i fører stol kan byttes i e30 deler dette her å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 mye for vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 2500 har jeg fått bud på tidligere så ikke under vertfall i og med den er helt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå