AlXz Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Noen som har bra eksos til 325? m50b25 Kan også vurdere m3 eksos (trenger da grenrør og alt hele veien) Mest intresert i Scorpion eksos Orginal anlegg til 325 er IKKE av interesse, da jeg har dette selv. Helst i hente avstand ved Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Har M3 bakpotte Komplett originalt 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 328 blir litt feil.. m52 har lambda i manifoldene? Noen som har m3 grenrør + fremre del da? Evt noe tøft 325 anlegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Jeg har vanlig E36 325 eksos og USA M3 3.0 eksos. USA eksosen har samme dim på rørene som 325 og samme manifoiler, men de forkrommede enderørene er like store som euro M3. Spesielt USA eksosanlegget er i meget god stand. Bilen som anlegget kommer fra var 100% rustfri. Tror ikke den har blitt kjørt i vinterklima. Pris for 325 eksos med veldig bra kat og brukbar bakpotte. 2.000 kr + frakt USA M3 3.0 kat og bakpotte i meget god stand. 2.800 kr + frakt. Jeg bor i Stavanger og er langt unns, men kanskje kjenner du noen som kjører forbi der jeg bor? Møtte en kar forrige helg utenfor Tønsberg. Han har mekkeplass i Aurskog. Da hadde det gått med transport. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Hallo Eirik Vil først se litt lenger om det dukker opp noe Scorpion eksos.. Glemte kanskje å nevne det.., men helt orginal bakpotte har jeg egentlig, så en bakpotte med litt mer lyd i er bra Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Ok. Vil tro at det er liten lydforskjell på vanlig 325 og USA M3. Bare at den ser tøffere ut bakfra. Trodde at du trengte vanlig potte også som et alternativ. Solgte nettopp en Simons bakpotte til en her på forumet som ikke fikk napp på Scorpion potte. Det er mye og tøff lyd fra Simons og. Så det merket kan jeg og anbefale for dere som liker mye lyd.(Det gjør ikke jeg). Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Ah.., ok. Orginal 325 potte har jeg faktisk liggende Liker ikke helt simons anleggene. Syns det bråker litt for mye. Scorpion derimot har jo helt rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå