Gå til innhold

Hvem eier denne?? M535i i bodø

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er absolutt ikke til salgs.

Den skal restaureres om ikke så alt for lenge:)

er en 82 eller 83mod Helt orginal m535i:)

Om ikke så alt for lenge? Har "ikke alt for lenge" vært sagt siden den ble satt der tror jeg nok jeg ville vurdert satt den på en låve for en billig penge i stede for ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle tvilere.

Bilen er min og den er absolutt en original m535i 86 modell. Byttet motor i 1995, og denne har gått ca 100000 km. Fabrikkny ble den kjøpt fra Tyskland for ca. 30000.-. Insatt av et BMW verksted i Alta. Kammen røk etter 10000 km, men denne erstattet BMW Bremen med arbeidspenger og det hele. har fungert som konebil ;) en stund her i Bodø, inntil vi parkerte den for 4 år siden. Skulle gjerne tatt bedre vare på den, men det er ikke for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle tvilere.

Bilen er min og den er absolutt en original m535i 86 modell. Byttet motor i 1995, og denne har gått ca 100000 km. Fabrikkny ble den kjøpt fra Tyskland for ca. 30000.-. Insatt av et BMW verksted i Alta. Kammen røk etter 10000 km, men denne erstattet BMW Bremen med arbeidspenger og det hele. har fungert som konebil ;) en stund her i Bodø, inntil vi parkerte den for 4 år siden. Skulle gjerne tatt bedre vare på den, men det er ikke for sent.

Det må du absolutt gjør noe me ja! Få den inn i garasje vertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja! godt å få høre litt :) bra den skal bli tatt vare på.. har flere jeg kjenner oppi der som har nevnt denne for meg støtt og stadig.. men aldri fått noe bilder osv..

du får ta noen flere bilder av den og legge ut til oss :D og event lage en prosjekt tråd om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Da blir jeg den heldige eier av denne bilen:)

Skal hente den i Bodø og kjøre den hjem etter helgen.. ca 35mil..

Må montere vinterdekk, ny rute i førerdør og ta en skikkelig motorservice før jeg starter den opp:)

Gleder meg som en unge nå:):lol::lol:

Og for dere som lurer forblir kjøpesum mellom meg og selger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det egentlig du bor Lamek?

Og forresten, fikk du aldri bimmerskontoen din tilbake?

Bor på nesna... 65km vestover fra mo i rana på rv17..

har ikke hørt noe fra admin ang at kontoen ble slettet... er flere som har samme problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...