beianmotorsport Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Syns i grunn den så bra ut til å skulle stått urørt i mange år..Og som 316 sier, mange 518 som er skjøta med 535, hvilket kan forklare årsmodellen. min er iallefall en 518 som er "skjøta" med m535i og godkjent ombygd.. 83 mod i vognkort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Bilen er absolutt ikke til salgs. Den skal restaureres om ikke så alt for lenge:) er en 82 eller 83mod Helt orginal m535i:) Om ikke så alt for lenge? Har "ikke alt for lenge" vært sagt siden den ble satt der tror jeg nok jeg ville vurdert satt den på en låve for en billig penge i stede for ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 hmmm den kunne jeg hatt flytta ove motor og gir og hele shiten over på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 kan jo ikke ødelegge ett sånt smykke av en bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 hmmm den kunne jeg hatt flytta ove motor og gir og hele shiten over på min det er ikke snakk om noe e30 her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Er bilen borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 ikke som jeg veit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 kan jo ikke ødelegge ett sånt smykke av en bil!! nei sant nok vis den er i god stand. uansett den bilen din den har gått i mandal ? den har vi fræst rundt i og sjekka endel hoes me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pera Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Heisann alle tvilere. Bilen er min og den er absolutt en original m535i 86 modell. Byttet motor i 1995, og denne har gått ca 100000 km. Fabrikkny ble den kjøpt fra Tyskland for ca. 30000.-. Insatt av et BMW verksted i Alta. Kammen røk etter 10000 km, men denne erstattet BMW Bremen med arbeidspenger og det hele. har fungert som konebil en stund her i Bodø, inntil vi parkerte den for 4 år siden. Skulle gjerne tatt bedre vare på den, men det er ikke for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Heisann alle tvilere.Bilen er min og den er absolutt en original m535i 86 modell. Byttet motor i 1995, og denne har gått ca 100000 km. Fabrikkny ble den kjøpt fra Tyskland for ca. 30000.-. Insatt av et BMW verksted i Alta. Kammen røk etter 10000 km, men denne erstattet BMW Bremen med arbeidspenger og det hele. har fungert som konebil en stund her i Bodø, inntil vi parkerte den for 4 år siden. Skulle gjerne tatt bedre vare på den, men det er ikke for sent. Det må du absolutt gjør noe me ja! Få den inn i garasje vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 se her ja! godt å få høre litt bra den skal bli tatt vare på.. har flere jeg kjenner oppi der som har nevnt denne for meg støtt og stadig.. men aldri fått noe bilder osv.. du får ta noen flere bilder av den og legge ut til oss og event lage en prosjekt tråd om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Da blir jeg den heldige eier av denne bilen:) Skal hente den i Bodø og kjøre den hjem etter helgen.. ca 35mil.. Må montere vinterdekk, ny rute i førerdør og ta en skikkelig motorservice før jeg starter den opp:) Gleder meg som en unge nå Og for dere som lurer forblir kjøpesum mellom meg og selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Hvor er det egentlig du bor Lamek? Og forresten, fikk du aldri bimmerskontoen din tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Hvor er det egentlig du bor Lamek?Og forresten, fikk du aldri bimmerskontoen din tilbake? Bor på nesna... 65km vestover fra mo i rana på rv17.. har ikke hørt noe fra admin ang at kontoen ble slettet... er flere som har samme problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå