BMW-Coupe Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Gratulerer med ny bil da! Er du fornøyd med prisen du fikk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Gratulerer med ny bil da! Er du fornøyd med prisen du fikk da? den ble ikke billig ivertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Bor på nesna... 65km vestover fra mo i rana på rv17.. har ikke hørt noe fra admin ang at kontoen ble slettet... er flere som har samme problemet.. Ahh.. Nesna ja. En kompis av meg kjører rundt i en sølvgrå E39 540i m-tech som kommer derfra. Kanskje du har sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Bor på nesna... 65km vestover fra mo i rana på rv17.. har ikke hørt noe fra admin ang at kontoen ble slettet... er flere som har samme problemet.. Ahh.. Nesna ja. En kompis av meg kjører rundt i en sølvgrå E39 540i m-tech som kommer derfra. Kanskje du har sett den? Frode sin ja.. han kjenner jeg godt:) han har solgt den nå da.. kjøre rundt i en s3 nå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Haha, kjenner du Frode? Delte leilighet med den gærningen der i 2 år. Hvordan kjenner du han? (dette ble kanskje brått PM materiale?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Da blir jeg den heldige eier av denne bilen:)Skal hente den i Bodø og kjøre den hjem etter helgen.. ca 35mil.. Må montere vinterdekk, ny rute i førerdør og ta en skikkelig motorservice før jeg starter den opp:) Gleder meg som en unge nå Og for dere som lurer forblir kjøpesum mellom meg og selger Forventer en tråd om bilen når du har fått den hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Da blir jeg den heldige eier av denne bilen:)Skal hente den i Bodø og kjøre den hjem etter helgen.. ca 35mil.. Må montere vinterdekk, ny rute i førerdør og ta en skikkelig motorservice før jeg starter den opp:) Gleder meg som en unge nå Og for dere som lurer forblir kjøpesum mellom meg og selger Forventer en tråd om bilen når du har fått den hjem Det kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 jaggu bra noen tok vare på denne fortjener ikke å stå igjen der å ruste håper det blir bra når du får fiksas den opp :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Blir nok en heftig jobb å få fikset den... den har stått uten rute på førersiden i ett år ca... Skammelig rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 huff. jeg regna med den kom til å bare bli ståendes... derfor jeg også laget denne tråden håper du får den strøken igjen den fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Skal legge ut masse bilder når jeg har fått hentet den.. alt teknisk og farlig rust taes så snart jeg har fått den hjem. så blir det karosseri og lakk til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 artig å se at denne bilen ble redda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 har sett litt på den dær også, bor rett i nabolaget så har gådd forbi den ett par ganger Så du holder til på Nesna, svigerbror bor dær, han har en svart e39 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå