Helleberg Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 I år har jeg kjøpt meg min fjerde E30 og den tredje med S50 Denne er til og med godkjent!! Har solgt de andre selvfølgelig.... Godkjent ombygd, senket og godkjent med 235/40/17 foran og bak. Specs: 325i 1987 regget i 88 S50B30 Diff: 75% / 3.45 Alle foringer er dreid i alu E30 M3 Understell med K-Sport Coilovere E36 M3 Bremser Grove justerbare stabstag +Div oppgraderinger Salg vurderes mot slutten av sesongen da endringer i jobb gjør at jeg må kjøpe meg en bruksbil. Noen biler fra i sommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Har kjøpt E34 M5 turbin hjula, 8x17 og 9x17. Hadde tenkt til å polerer kanten men etter å ha sett den Polizei E28 tror jeg hvit kant må være greia, hva tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 artig vogn dette å godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 artig vogn dette å godkjent Gjør det hele ett par knepp bedre bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Drittøft det siste bilde der, illustrerer at det er krefter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Kult det, blir vel noen til før sesongen er over og julaften blir neste høydepunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ser ut som en meget artig vogn dette her! Hvilket prisleie tror du at du kommer til å legge deg på ved et salg? Er ørlitt interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 170 er vel det jeg kunne tenkt meg. Kommer litt ann på hva som skal følge med å hvilken finish den er når jeg selger den. Men 170 bør den være verdt, står jo en lik en på finn til 200k. Og gikk en i fjor med 540 motor som var godkjent for 200k+ Kan ta bil uten skilt + cash i innbytte. Det må funke minst like bra som denne. s14(m3),m20, rb, sr,ca motorer er ikke aktuelt. Men typ, m50 med snurre, s50, s54, s62, s38, 1jz, 2jz, Ls1+ osv er aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Kan beskues på dokka i helgen, og Gatebil september.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Der var den tralla di ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Kan beskues på dokka i helgen, og Gatebil september.... Må si du ratta imponerende i går på Dokka Helleberg Har noen bilder og film av deg som kommer etterhvert. Det var mange tilskuere som kommenterete at de tre hvite BMWene sladda råere enn alle japsedrifterne til sammen Og det mener jeg også, noe filmen også vil vise. Nesten litt tragikomisk hvor god en Bayer fra 80 tallet kan være til omtrent alt på en bane med rett antalll dynamittgubber under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Helt enig med Oddis. Dette er 3 E30 med S50B30 Kristian har og ratter. Alle disse har laget masse røyk og holdt godt fart med masse sladd. Så lær å se at biler må ikke ha masse vis av hk for og ha det kjempe gøy og lage masse røyk og show. Håper vi for se Kristian bak spakene til helgen på gatebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Takk takk, skryt er alltid hyggelig gutter Dokka breisladden var jo først gang jeg kjørte på banen da jeg fikk litt "tekniske" problemer tidligere på dagen. Så overgangene kunne vært litt bedre men får ta det neste gang Bilen er litt medtatt etter helgen, men en ny lamell, skjerm og fanger så er mye gjort. Noen som har en Alpinwheis preface skjerm liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Du kjørte BRA på dokka:D Du og "Hadelandskongen" aka Kim, og den hvite m3'n gjorde det best tysk kvalitet med trøkk i Men trodde først du kjørte 325 jeg da den gikk så fint og stille iforhold til Kim sin :$ men virket litt vel frisk til å være det men grattis med fin kjøring:D legg ut mere bilder og film her av dokka a? av de tre hvite e30'ne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Takk for det ! Oddis har vel laget en tråd om det hele nå, takk for bilder og film til Oddis Oddis; bra du ikke fikk med da jeg mistet hjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå